TeamRocket skriver:
Jeg gruer virkelig også ved at skulle fortælle min mor det! Hele familien var med da vi fandt ud af vi skulle have nr 1 = glæde, alle vidste da vi planlage nr 2 = glæde.... At nr 3 så er en 'smutter' kort efter nr 2 ved jeg sku ikke hvad de siger til 

Tror du har det som mig ..
Jeg var bare 21 år , men så klar da jeg blev gravid med den første .. Og jeg har aldrig fortrudt , jeg har "længe" gerne ville have en mere, og ja nu er jeg altså gravid og har en dreng der vil være 22 måneder til den tid , jeg tror desværre ikk det bliver imødekommet så godt af min mor da jeg næste ved hun vil sige det er for hurtigt efter hinanden , men ejg er klar til en mere og jeg glæder mig vikelig ..
men er ikk sikker på min mor vil synes om det , og er mere nervøs den her gang end 1 gang over at fortælle hende det . første gang var jeg 14 uger henne da hun fik det afvide , det er jeg jo så os nu , og hun ved det stadig ikk .. Har vildt dårlig samvittighed over hun ikk ved det men jeg er samtidig så bange for at bliver overhælet med en grim kommentar
Anmeld