søger måder at sige det på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.160 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. april 2012

mortilnoahogmelina

Årh jeg søger vikrelig nogen gode måder at fortælle min mor på at jeg venter mig igen ..
Jeg er 14 uger henne idag . og jeg skal altså se og få det fortalt .. Inden længe opdager hun det jo selv ..

hjælp mig piger ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

tarkoflen

Jeg har altid forestillet mig, at jeg ville pakke nogle sutter eller sådan noget ind og give dem med et lille kort om, at det var en lille ting, vi tænkte de kunne få brug for

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Pernille08 skriver:

Årh jeg søger vikrelig nogen gode måder at fortælle min mor på at jeg venter mig igen ..
Jeg er 14 uger henne idag . og jeg skal altså se og få det fortalt .. Inden længe opdager hun det jo selv ..

hjælp mig piger ..

Jamen STORT tillykke, det var gået min næse forbi 

Hvad med en trøje til storebror "jeg skal være storebror"? 

Anmeld

30. april 2012

mortilnoahogmelina

Babymor2010 skriver:

Jamen STORT tillykke, det var gået min næse forbi 

Hvad med en trøje til storebror "jeg skal være storebror"? 

Heeeh ..

Tusind tak ..
Vi har faktisk sådan en trøje og har os brugt den til at fortælle resten af familien det med .

Men min mor blev ikk ligefrem just happy da jeg ventede den store, og ja jeg må indrømme jeg frygter meget for hendes reaktion den her gang ..

Jeg hælder mest til at skrive et brev, men jeg ville gerne skrive noget "sjovt" på en måde . i håb om at hun får en smil på læben i stedet for at blive gal som det første ..

Anmeld

30. april 2012

Clisolka

Pernille08 skriver:

Heeeh ..

Tusind tak ..
Vi har faktisk sådan en trøje og har os brugt den til at fortælle resten af familien det med .

Men min mor blev ikk ligefrem just happy da jeg ventede den store, og ja jeg må indrømme jeg frygter meget for hendes reaktion den her gang ..

Jeg hælder mest til at skrive et brev, men jeg ville gerne skrive noget "sjovt" på en måde . i håb om at hun får en smil på læben i stedet for at blive gal som det første ..

Haha ja det var lige det første jeg kom i tanke om - måske der kommer flere forslag i tråden 

Anmeld

30. april 2012

mortilnoahogmelina

Babymor2010 skriver:

Haha ja det var lige det første jeg kom i tanke om - måske der kommer flere forslag i tråden 

Tusid tak for svar i hvertfald .. Måske jeg bruger det

Anmeld

30. april 2012

dola

Pernille08 skriver:

hjælp mig piger ..

Jeg ville have sendt et postkort til min mor med en hilsen fra den lille, men da jeg brækkede mig dagen langt lurede hun den før jeg kunne fortælle det..

Men skrev følgende i en SMS til min storebror:

Hej Onkel Klaus og co.

En lille Hilsen her fra varmen, her er 37 grader i skyggen og vandet er dejligt at pjaske rundt i. Jeg glæder mig til vi ses til April når jeg kommer hjem fra ferien. Kærlig Hilsen Upsen.

Min søster fortalte jeg det som om jeg var dødelig syg, og hun havde været klar til at kaste både nyre og andet efter mig.. Men sluttede så af med at jeg havde brug for en moster og onkel med stærke arme.. Griner..

Ellers kan du vel lade den "store" lille fortælle det til "bedste" med en morsdags buket i hånden...

MEN tillykke med den lille ny der er på vej!!

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

hjælp mig piger ..

jeg var meget nervøs for at fortælle min mor det..

menjeg gjorde det da kæresten og jeg havde hende på egen hånd, fortælalte hende: jeg har noget jeg skal fortælle dig.. hun spurgte hvad det var og jeg sagde jeg var gravid.. hun gik i stå midt i opvasken, spurgte om jeg mente det og så tillykke, hvor langt henne osv..

så hun tog det godt nok meget pænere end jeg havde forventet..

min søster havde vidst sådan en mormor-kop med til min mor dengang hun ventede sig og sagde det på den måde..

min kæreste gav sin mor og far et scannings billed, lagde dem på bordet med bagsiden op så de ik ku se og sagde han havde en ting til dem.. da de kikkede blev de noget overrasket (selv om svigermor havde miskanten i forvejen).. de blev meget glade og stillede os en masse spørgsmål..

men ihværtifal held og lykke

Anmeld

30. april 2012

Miss BananaHammock

Min mor vidste jeg havde testdag pga behandling, så sendte et billed af testen med mobilen. Hun ringede straks

Anmeld

30. april 2012

LilleChelle

Jeg spurgte min mor om ikke hun ville købe en barnevogn til os. Dette mens vi sad på restaurant og spiste til min morfars fødselsdag  

- Dagen efter skulle svigerforældrene spise hos os, og der havde min kæreste lavet ny ønskeseddel (han havde fødselsdag kort tid efter), med babyønsker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.