Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

EKBJ

come2 skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svar. Vil blot sige min mening.

Det kan godt være det er tidligt, men man kan ikke skære alle over en.

Der er faktisk de unge piger der vokser med opgaven, og hatten af for dem.

Min veninde fik barn som 16årig, hun har ALDRIg haft kommunen på nakken. Drengen er idag 6 år og han stortrives.

Så der er stor forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Hvad med dem som er gennem fertilitetsbeh? 

DET er da EGOISTISK! Det koster sgu da også samfundet penge!! Ej come on... fakta er der fødes alt for lidt børn.... og hvis alle skulle vente til de er 40 ... ja så kan vi da godt se hvor det ender!!

Anmeld

29. april 2012

MorDk

mor:) skriver:

Jeg synes ikke der i tråden bliver sagt at alle unge mødre er dårlige mødre,  men ja, som 15årig er man da stadig et barn. Du kan da ikke ærligt sige at det i alder 14/15 ikke er svært at varetage en så stor opgave som at være mor. Og ja nogle klarer det super flot og andre gør ikke. Der er ingen der er efter de unge, kommunen er heller ikke efter de unge hvis de kan varetage opgaven, men desværre er der rigtig mange som ikke kan. (igen, ja nogle gør det super flot)

Din første påstand omkring mødre der har ondt i røven og fertilitetsbehandling osv...her tror jeg du tager fejl. Men en sjov tanke er det vel.

Jeg sys ikke man skal have børn som 14- 15årig.... det er for tidligt... MEN jeg dømmer ikke nogen som andre i denne debat gør. 

Men der bliver snakket om at hvis man er under 25 så bla bla bla...

Er bare så træt af det mudderkast.... (og alligevel sidder jeg selv og er med i debatten ja...)

Anmeld

29. april 2012

Eliza

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over andres liv og beslutninger, dog kan jeg se situationen fra en anden vinkel da jeg selv er barn af en mor på 16 og gud hvor ville jeg da ønske for både min mor og jeg selv, at hun lige havde samlet stængerne og ventet et par år med at få mig.. Jeg er selvfølgelig glad for at jeg ikke endte i en abort.. 

Anmeld

29. april 2012

MorDk

Jonatansmor skriver:

Jae. Kan vi sagtens sige.

Vil stadig vove at påstå at man som voksen selvforsørgende har et lidt større indblik i økonomien, det personlige og ansvaret i at få børn.

Måske... 

MANGE har ikke en skid økonomisk sans og skylder MANGE penge væk fordi de er  storforbrugere...Det er da heller ikke skide ansvarligt når man har børn) Sådan kan man blive ved... man kan altid finde noget at "grave i" 

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Jeg sys ikke man skal have børn som 14- 15årig.... det er for tidligt... MEN jeg dømmer ikke nogen som andre i denne debat gør. 

Men der bliver snakket om at hvis man er under 25 så bla bla bla...

Er bare så træt af det mudderkast.... (og alligevel sidder jeg selv og er med i debatten ja...)

jeg synes også det med 25 er noget værre pjat, men det er kun en person. De fleste prøver at sige at man ikke skal planlægge et barn når man stadig er et barn. Jeg synes ikke nogen har skrevet. Er du ung så er du en dårlig mor.Selvfølgelig er der nogle mødre der klarer det flot, men fakta er at der også er nok af unge mødre som ikke kan varetage opgaven. Og nej, det er ikke fordi at alle er efter dem.

Anmeld

29. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Måske... 

MANGE har ikke en skid økonomisk sans og skylder MANGE penge væk fordi de er  storforbrugere...Det er da heller ikke skide ansvarligt når man har børn) Sådan kan man blive ved... man kan altid finde noget at "grave i" 

hvad med det personlige? Hvad med at kunne give af sin livserfaring? Det kan godt mangle når man kun er 14.

Anmeld

29. april 2012

Jonatansmor

MorDk skriver:

Måske... 

Jamen nu spurgte hun selv? Noget med enten brokkede vi os over abortraten eller også brokkede vi os over de var unge mødre.

Synes da hun skulle vide at jeg var flintrende ligeglad.

Anmeld

29. april 2012

MorDk

mor:) skriver:

jeg synes også det med 25 er noget værre pjat, men det er kun en person. De fleste prøver at sige at man ikke skal planlægge et barn når man stadig er et barn. Jeg synes ikke nogen har skrevet. Er du ung så er du en dårlig mor.Selvfølgelig er der nogle mødre der klarer det flot, men fakta er at der også er nok af unge mødre som ikke kan varetage opgaven. Og nej, det er ikke fordi at alle er efter dem.

NEj, det bliver ikke skrevet/sagt ordret... men fordommene hænger som en tung sky... og det kan en hver der går ind i denne debat vel se.

Anmeld

29. april 2012

EKBJ

Jonatansmor skriver:

Jamen nu spurgte hun selv? Noget med enten brokkede vi os over abortraten eller også brokkede vi os over de var unge mødre.

Synes da hun skulle vide at jeg var flintrende ligeglad.

Jeg spurgte og jeg fik et svar.. kun abre godt have brugt at det var skrevet lidt pænere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.