Hvordan ville du stave navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg har dette navn i tankerne, men er egentlig imod navne man kan stave på forskellige måder... Så ideen er at se om der tegner sig et entydigt billede

Så altså: det handler ikke om at stave det på den mest specielle måde, men den der er mest "Lige til" - håber det giver mening

om man staver det med K eller med C er for mig ligegyldigt, synes begge er fine.. men i mit hoved er det enten Kasper eller Casper, det andet ser underligt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Tildes mor

For mig er det mest normalt med Casper, hvorfor det ved jeg faktisk ikke for jeg er vokset op med en bror og en bedsteven der hedder Kasper, men det har altid været Casper med C for mig, jeg synes også det er det der ser pænest ud 

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle svar :-)
Det bliver Kasper der kommer på listen :-)

Anmeld

3. maj 2012

raca

jeg syntes navne bliver pænsest at se på med et ..

Kamilla- klaus-krestina-kasper-karlo-kristian osv ser forkerte ud med K... det skal være med c

Anmeld

3. maj 2012

Lise

Min lille dreng hedder Casper. Jeg kunne på ingen måde have gået med til navnet hvis det skulle staves med K. Fjollet, ja - det siges jo ens, men i mine øjne er Casper meget flottere end Kasper  I må ikke spørge hvorfor, for jeg kan ikke svare.

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Min lille dreng hedder Casper. Jeg kunne på ingen måde have gået med til navnet hvis det skulle staves med K. Fjollet, ja - det siges jo ens, men i mine øjne er Casper meget flottere end Kasper  I må ikke spørge hvorfor, for jeg kan ikke svare.

Helt ok ;-)
Jeg kan normalt også bedst lide navne med c frem for k - bare ikke lige Kasper ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.