Hvordan ville du stave navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg synes også at Kasper er mest ligetil på dansk, men Casper er mere "internationalt".
Men tror faktisk at Caspar er det "originale" (altså ham den vise mand )

Kan også se at det er "Kasper" på de det TOp 50-lister (men ved ikke om det bare er alle stavemåder man samler under et... )

Den vise mand hed Caspar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

wamse

Jeg har stemt Kasper, for mig er det den mest naturlige

Har selv en søn, som altså hedder Kasper

Anmeld

29. april 2012

Pigent

Anonym skriver:

Jeg har dette navn i tankerne, men er egentlig imod navne man kan stave på forskellige måder... Så ideen er at se om der tegner sig et entydigt billede

Så altså: det handler ikke om at stave det på den mest specielle måde, men den der er mest "Lige til" - håber det giver mening

Jeg har stemt Kasper 

De fleste jeg kender der hedder Kasper staves med K

Anmeld

29. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Jeg har dette navn i tankerne, men er egentlig imod navne man kan stave på forskellige måder... Så ideen er at se om der tegner sig et entydigt billede

Så altså: det handler ikke om at stave det på den mest specielle måde, men den der er mest "Lige til" - håber det giver mening

Jeg har en dreng der hedder Caspar, så det har jeg valgt

Jeg er ikke vild med det med K, ligesom jeg også syntes Kristian og Kristina med K ser forkert ud. Men det er måske fordi jeg er vant til det med C

Anmeld

29. april 2012

Maja88

kan kun vælge et svar men det er for mig 2 navne...

casPAR med C og Kasper med k

Anmeld

29. april 2012

signe.

Anonym skriver:

Kasper! Er generelt ikke til navne der starter med C...

Anmeld

29. april 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Casper ville jeg stave det 

Anmeld

29. april 2012

Benjamins'mor

Jeg ville stave det Kasper, og det alene fordi det er dansk og den mest traditionelle måde at stave det på.

Anmeld

29. april 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hvad har du stemt så ?

Hov ja, Kaspar

Anmeld

29. april 2012

Myturn

Caspar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.