0-1 år: Pige Mærketøj str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. april 2012

Lou87

Dutten89 skriver:

Har du styr på det med alt molo?

Jep alt molo er reserveret til dig

molo dragt grøn stribet (lille plet på ærme, har lagt billede op) 30
molo body med hest. (kun været på 2 gange) 50
molo body med prikker (lidt fnulret) 30
molo t shirt med hest og stjerner (som ny) 40
molo trøje med bondegårdsdyr (fin stand) 40
molo tulesæt med bomber (lidt fnulret/falmet) 30

Hva med flyverdragt og skindsutskoene med stjerne, det os molo, skal du os ha det med ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

AnneL

AnneL skriver:

Kan du ikke lige oplyse mig enkelt priser på alt det på billede 18. Altså sættet fra billede 13 med fløjls bukserne, sættet med overalls og sættet med de stribede "hygge" bukser

Anmeld

28. april 2012

Dixen89

Nej ikke flyverdragt og futter, kun tøjet

Anmeld

28. april 2012

Lou87

Kan du ikke lige oplyse mig enkelt priser på alt det på billede 18. Altså sættet fra billede 13 med fløjls bukserne, sættet med overalls og sættet med de stribede "hygge" bukser

Sorry det sene svar - sku li afslutte auktion hehe.Jeg sælger jo gerne til en lidt billigere penge samlet, så derfor vil enkelt priserne være dyrere. Jeg vil sælge hele billedet, dvs:- 1 par fløjls bukser (været på en gang)- 1 par fløjls overall (næsten som nye)- 1 par hyggebukser (lidt fnugget, men stadig flotte farver)- 2 bodyer (fin stand)- 3 savlesmække (fin stand)- 1 par strømper (fin stand)For: 350 .- kr plus porto, tror den er 40 kr dvs 390.- kr.(begge fløjls har været dyre og du får de to lilla bodyer ude til højre med gratis, de er dog ikke hummel, de er to forskellige nuancer lilla og passer super til de stribede hygge bukser.)

Anmeld

28. april 2012

Lou87

Dutten89 skriver:

Nej ikke flyverdragt og futter, kun tøjet

Oki så regner jeg det til 220 kr pp som er 40 kr.
Dvs 260.- ialt.

Sender du en PB med din adresse ?
Så smider jeg konto nr retur

Anmeld

28. april 2012

S.Maria

Lou87 skriver:

Du vandt den

80 kr + 13 kr i porto.
93 kr i alt.

Sender du en PB med din adresse ?
du smider jeg konto nr retur

Lækkert....har sendt en besked.

Anmeld

28. april 2012

Dixen89

Super fint. Adressen er sendt

Anmeld

29. april 2012

AnneL

Lou87 skriver:

Sorry det sene svar - sku li afslutte auktion hehe.Jeg sælger jo gerne til en lidt billigere penge samlet, så derfor vil enkelt priserne være dyrere. Jeg vil sælge hele billedet, dvs:- 1 par fløjls bukser (været på en gang)- 1 par fløjls overall (næsten som nye)- 1 par hyggebukser (lidt fnugget, men stadig flotte farver)- 2 bodyer (fin stand)- 3 savlesmække (fin stand)- 1 par strømper (fin stand)For: 350 .- kr plus porto, tror den er 40 kr dvs 390.- kr.(begge fløjls har været dyre og du får de to lilla bodyer ude til højre med gratis, de er dog ikke hummel, de er to forskellige nuancer lilla og passer super til de stribede hygge bukser.)

Tak for priserne. Mangler ikke umiddelbart tøj til hende, så er ikke interesseret I at købe det hel, skriver blot fordi jeg syntes at det er SÅ lækkert Jeg tror jeg ser tiden lidt an - ser hvad vi mnagler til den tid, kan sikkert finde noget andet til ca samme pris.
Held og lykke med salget.

Anmeld

29. april 2012

Lou87

AnneL skriver:

Tak for priserne. Mangler ikke umiddelbart tøj til hende, så er ikke interesseret I at købe det hel, skriver blot fordi jeg syntes at det er SÅ lækkert Jeg tror jeg ser tiden lidt an - ser hvad vi mnagler til den tid, kan sikkert finde noget andet til ca samme pris.
Held og lykke med salget.

Helt ok - har en interesseret i gruppen på facebook

Anmeld

29. april 2012

meem

Har du stadig dette ?

Hvis ja hvad er så prisen ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.