0-1 år: Pige Mærketøj str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

jep giver den lige til i aften ellers fandt jeg et sted hvor en ny kostede 315 kr. Men så er der jo ingen hue med.... også porto oveni..

Det bare i orden Og nej det jo det og denne er stadig i super fin stand, som sagt kun lidt gnikker på rib kanterne. Og de kommer li så hurtigt på en ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Det bare i orden Og nej det jo det og denne er stadig i super fin stand, som sagt kun lidt gnikker på rib kanterne. Og de kommer li så hurtigt på en ny

Hej igen hvis din hummel jakke+ hue + hummel sæt i blomme farve + de 2 smække ikke er røget vil jeg gerne købe for det tilbud du gav mig i går på 350.... Må altså eje det....

Anmeld

30. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

Hej igen hvis din hummel jakke+ hue + hummel sæt i blomme farve + de 2 smække ikke er røget vil jeg gerne købe for det tilbud du gav mig i går på 350.... Må altså eje det....

Haha så ku du ikk holde den længere Det er der heldigvis endnu og du får det self til 350 Sender du mig en PB med din adr så sender jeg konto oplysninger retur?

Anmeld

30. april 2012

Lou87

UMIDDELBART ER DER KUN MOLO FLYVERDRAGT TILBAGE!!!Se mine andre annoncer eller på facebook under gruppen Lous Sale

Anmeld

7. maj 2012

Lou87

Det hele pånær MOLO flyverdragt er solgt, der blir oprettet en annonce for sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.