0-1 år: Pige Mærketøj str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. april 2012

cecilie1984

Lou87 skriver:

ALT TØJET ER STR 80.

VIL DU VIDE MERE OM TØJET, SÅ SPØRG.
OG ELLERS ANSØG MIN GRUPPE PÅ FACEBOOK: LOUS SALE
DER LIGGER ALT TØJET MED BESKRIVELSE PÅ HVERT BILLEDE.

SÆLGES EFTER FØRST TIL MØLLE ELLER HØJESTE BUD!!!!

OBS!

molo heldragt i hvid / grøn strib, der er en enkelt plet på ærmet, det er der også taget billede af, den er ikke særlig tydelig.

hummel serie sæt sælges HELST samlet.

Kan du ikke slette de billeder hvor tøjet er solgt for er lidt forvirret over hvad du har og ikke har tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Lou87

meem skriver:

Har du stadig dette ?

Hvis ja hvad er så prisen ?

Desværre - afventer overførsel af penge, så med mindre de ikk sku komme.. Så skal jeg nok skrive

Anmeld

29. april 2012

Lou87

cecilie1984 skriver:

Kan du ikke slette de billeder hvor tøjet er solgt for er lidt forvirret over hvad du har og ikke har tilbage

Jeg sletter som regel først billederne når jeg har fået penge ind på kontoen, for ikke og ha for meget dobbelt arbejde hvis nogen springer fra

Men kan oplyse at det eneste der er tilbage i denne tråd er:

2 løse hummel smække i pink og lilla
1 hummel jogging sæt i blomme farve med pink og lilla vinkel
1 hummel vinter jakke med elefant hue
1 molo flyverdragt.

Anmeld

29. april 2012

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Jeg sletter som regel først billederne når jeg har fået penge ind på kontoen, for ikke og ha for meget dobbelt arbejde hvis nogen springer fra

Men kan oplyse at det eneste der er tilbage i denne tråd er:

2 løse hummel smække i pink og lilla
1 hummel jogging sæt i blomme farve med pink og lilla vinkel
1 hummel vinter jakke med elefant hue
1 molo flyverdragt.

Hvad koster hummel vinterjakke med hue og hvordan er den i str?

Og havd koster hummel sættet i blomme ? og de 2 smække?

Anmeld

29. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

Hvad koster hummel vinterjakke med hue og hvordan er den i str?

Og havd koster hummel sættet i blomme ? og de 2 smække?

Jakken er helt normal i str synes jeg. Min datter er først li gået i 86 nu her denne mdr, og passede 80 vinteren over, og den har været så god i pasformen og først begyndt og blive en anelse kort nu.

Hvis du tager det hele kan jeg gå med til 350 inkl ??
(jakke er super fin i standen (nypris 500), kun lidt fnuller på ribkanterne, huen er lidt fnulret (nypris 100), men stadig klare farver. Jogging sæt er os fin stand(husker ikk pris, ca 200). Smække er god men brugt, (sæt for 3, 100 kr) stadig fine farver og logoer.)

Anmeld

29. april 2012

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Jakken er helt normal i str synes jeg. Min datter er først li gået i 86 nu her denne mdr, og passede 80 vinteren over, og den har været så god i pasformen og først begyndt og blive en anelse kort nu.

Hvis du tager det hele kan jeg gå med til 350 inkl ??
(jakke er super fin i standen (nypris 500), kun lidt fnuller på ribkanterne, huen er lidt fnulret (nypris 100), men stadig klare farver. Jogging sæt er os fin stand(husker ikk pris, ca 200). Smække er god men brugt, (sæt for 3, 100 kr) stadig fine farver og logoer.)

Hvornår er den datter fra? min pige er nemlig fra juli 11 så hun vil jo være 1 år og 2/3 md når hun skal til at bruge den. Hun er ikke den største sådan i brede og længde først lige gået i 74 men passer også stadig 68 i meget... og hun ligner sin bror meget på den konto og han brugte 80 i både flyverdragt og jakke den vinter han var 1 år og 3/4 md.

Hvad er prisen hvis jeg bare taget jakken/huen og smækkene?

Anmeld

29. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

Hvornår er den datter fra? min pige er nemlig fra juli 11 så hun vil jo være 1 år og 2/3 md når hun skal til at bruge den. Hun er ikke den største sådan i brede og længde først lige gået i 74 men passer også stadig 68 i meget... og hun ligner sin bror meget på den konto og han brugte 80 i både flyverdragt og jakke den vinter han var 1 år og 3/4 md.

Hvad er prisen hvis jeg bare taget jakken/huen og smækkene?

Hun er knapt 21 mdr, men det er virkelig svært og regne med, for min pige er også lille i det - og en str bagud og har altid været Tror umiddelbart den vil passe, men det er jo svært og sige om de tager et ryk li pludselig hehe

Så vil jeg stadig gerne ha 300 da det er jakken der har været dyrest derfor det gode tilbud for samlet pris

Anmeld

30. april 2012

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Hun er knapt 21 mdr, men det er virkelig svært og regne med, for min pige er også lille i det - og en str bagud og har altid været Tror umiddelbart den vil passe, men det er jo svært og sige om de tager et ryk li pludselig hehe

Så vil jeg stadig gerne ha 300 da det er jakken der har været dyrest derfor det gode tilbud for samlet pris

Ja det er nemlig mega svært at sige, men det kan jo også være mens hun bruge jakken at rygget kommer, det kan man aldrig sige sig go fra...

Kan se din er fra august så er de stortset samme alder når de skal bruge den.... Jeg tror altså heller ikke hun bliver en kæmpe når hun endnu ikke har været det og storebror ej heller.... uhh jeg taget lige en tænker så vender jeg tilbage... jeg er meget hug på den syntes den er maga fed.... 

Anmeld

30. april 2012

Lou87

Mette&Alexander skriver:

R

Ja det er nemlig mega svært at sige, men det kan jo også være mens hun bruge jakken at rygget kommer, det kan man aldrig sige sig go fra...

Kan se din er fra august så er de stortset samme alder når de skal bruge den.... Jeg tror altså heller ikke hun bliver en kæmpe når hun endnu ikke har været det og storebror ej heller.... uhh jeg taget lige en tænker så vender jeg tilbage... jeg er meget hug på den syntes den er maga fed.... 

Ja nemlig Og ja den er så lækker - os farven! tror helt sikkert vi måske overvejer Hummel igen til vinter. Helt ok - blot husk jeg sælger det samme på facebook , så måske den blir solgt der

Anmeld

30. april 2012

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Ja nemlig Og ja den er så lækker - os farven! tror helt sikkert vi måske overvejer Hummel igen til vinter. Helt ok - blot husk jeg sælger det samme på facebook , så måske den blir solgt der

jep giver den lige til i aften ellers fandt jeg et sted hvor en ny kostede 315 kr. Men så er der jo ingen hue med.... også porto oveni..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.