Reklamation af fingering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Gry91

MissTas skriver:

shit man hvor ringe.. men ja, synes helt sikkert at du skal kontakte dem, så der kan blive gjort noget ved det :O held og lykke med det og glæder mig il en opdatering på det hele når du ved besked

Tak skal nok lige komme med opdatering 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Gry91

Ma-lu skriver:

Ja og jeg fik også et par nye øreringene eller lavet dem eller hva de nu gjordeMen havde de der garanti beviser med,!Men jeg synes fandme det for dårligt !!

Underligt, de vil slet ikke gøre noget for mig  ringede til deres hovedkontor..

hm det er også vildt underligt, har heller ikke fået de der beviser med..

Anmeld

27. april 2012

Gry91

NinaNymannMadsen skriver:

man har to års reklamationsret. det første halve år efter en vare er købt, skal butikken faktis antage at det er en fejl i varen hvis den er defekt på en eller flere måder.

find de love der gælder og gå ned og smæk dem i hovedet på dem så de kan se det. mange prøver enmlig at snyde kunderne med det, da mange enten ikke ved det eller glemmer reglerne er sådan.

Har forklaret dem begge dele, men de nægter stadig 

er så forarget over deres måde at behandle kunder på!

Anmeld

27. april 2012

Gry91

grinny skriver:

Det kan simpelthen ikke nægte! Ved godt det er nemt at sige at du bare skal sige til dem at sådan er det, men du må virkelig presse på, ellers så må du tage fat i forbrugerombudsmanden, han vil elske sådan en sag 

Har virkelig presset på, men stadig samme svar. Føler mig som en kæmpe idiot når jeg endnu en gang går derfra, behandlet så helt ekstremt dårligt! de bliver ved med at vende og dreje den så de kan frasige sig ansvaret ..

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Gry91 skriver:

Godmiddag derude 

Har lige et spørgsmål, jeg har fået en fingering i gave af min kæreste men efter at have brugt den max 4-5 gange, hvor den hver gang jeg tager den af og på bliver deform og skal rette den ud, er den knækket også. 

Jeg gik selvføgelig ned i den guldsmed han har købt den, og de sender den til firmaet (kranz og ziegler) for at se hvad de vil gøre ved den.

De vil ikke gøre noget ved den, og hverken butik eller firma vil give mig en ny eller penge retur. Jeg er kun blevet tilbudt at købe en ny ring hvor de vil trække 20% af prisen.

Jeg synes bare virkelig ikke det kan passe! De påstår at det er selvforskyldt ved brug af den, men hvordan kan jeg lige knække den ved at tage den af og på ? Og synes godt nok det noget værre l*rt hvis den skulle kunne knække så nemt!

Jeg har selv stået i butik og når en vare ikke var i orden, fik kunden en ny eller penge retur og så sendte vi den videre til firmaet som reklamation.

I mine øjne skulle butikken give mig en ny ring eller penge og så måtte de tage den med det firma som har leveret så dårlig ring til dem.

Hvad kan jeg gøre ? 

Du skal lave reklmation hvor varen er købt. De er forpligtet til at lave den selv ELLER sende den ind til fabrikanten. Det er IKKE dit job ( siger det bare fordi mange spiser kunderne af med at de selv må kontakte fabrikken osv og det skal man IKKE)

Derefter har de ret til at lave den 2 gange. Kommer du med reklmation 3 gang ( samme defekt) har du ret til en NY eller pengene retur ( ALLE pengene)!!

Vil de ikke makke ret, så går du i forbrugerklagenævnet med det. De tager et oprettelsesgebyr som du får refunderet når du vinder-Hvilket du gør i denne sag.

Anmeld

27. april 2012

Gry91

Kongmulle skriver:

Du skal lave reklmation hvor varen er købt. De er forpligtet til at lave den selv ELLER sende den ind til fabrikanten. Det er IKKE dit job ( siger det bare fordi mange spiser kunderne af med at de selv må kontakte fabrikken osv og det skal man IKKE)

Derefter har de ret til at lave den 2 gange. Kommer du med reklmation 3 gang ( samme defekt) har du ret til en NY eller pengene retur ( ALLE pengene)!!

Vil de ikke makke ret, så går du i forbrugerklagenævnet med det. De tager et oprettelsesgebyr som du får refunderet når du vinder-Hvilket du gør i denne sag.

Det har jeg også gjort, men de vil ingenting. 

Går helt sikkert til forbrugerklagenævnet, for det er simpelthen for langt ude det her var dernede med udskrift fra købeloven og det hele, men de påstår stadig at jeg selv har ødelagt den ved brug 

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Gry91 skriver:

Det har jeg også gjort, men de vil ingenting. 

Går helt sikkert til forbrugerklagenævnet, for det er simpelthen for langt ude det her var dernede med udskrift fra købeloven og det hele, men de påstår stadig at jeg selv har ødelagt den ved brug 

Det bliver jo deres problem. De skal betale det dobbelte ved at du vinder i forbrugerklagenævnet. Men det er deres problem.

Anmeld

27. april 2012

Gry91

Kongmulle skriver:

Det bliver jo deres problem. De skal betale det dobbelte ved at du vinder i forbrugerklagenævnet. Men det er deres problem.

Sådan har jeg det også bare nu, det må blive deres hovedpine! 

Anmeld

27. april 2012

Kongmulle

Gry91 skriver:

Sådan har jeg det også bare nu, det må blive deres hovedpine! 

Ja lige præcis. Jeg har lige sønderbanket selskabet 3 i forbrugerklagenævnet. Og i stedet for mit krav på 3000 kom de af med 4500 til mig PLUS 8000 i bøde. HAHAHA

Anmeld

27. april 2012

NinaNymannMadsen

Gry91 skriver:

Har forklaret dem begge dele, men de nægter stadig 

er så forarget over deres måde at behandle kunder på!

Slet ikke ordenlig kundeservice.
Sådan behandlet man ikke sine kunder det helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.