Godmiddag derude 
Har lige et spørgsmål, jeg har fået en fingering i gave af min kæreste men efter at have brugt den max 4-5 gange, hvor den hver gang jeg tager den af og på bliver deform og skal rette den ud, er den knækket også.
Jeg gik selvføgelig ned i den guldsmed han har købt den, og de sender den til firmaet (kranz og ziegler) for at se hvad de vil gøre ved den.
De vil ikke gøre noget ved den, og hverken butik eller firma vil give mig en ny eller penge retur. Jeg er kun blevet tilbudt at købe en ny ring hvor de vil trække 20% af prisen.
Jeg synes bare virkelig ikke det kan passe! De påstår at det er selvforskyldt ved brug af den, men hvordan kan jeg lige knække den ved at tage den af og på ? Og synes godt nok det noget værre l*rt hvis den skulle kunne knække så nemt!
Jeg har selv stået i butik og når en vare ikke var i orden, fik kunden en ny eller penge retur og så sendte vi den videre til firmaet som reklamation.
I mine øjne skulle butikken give mig en ny ring eller penge og så måtte de tage den med det firma som har leveret så dårlig ring til dem.
Hvad kan jeg gøre ?
Anmeld