LotusCPH skriver:
Ej det jeg har set ser da super fint ud - uglerne er da færdige er de ikk?
Næ har lavet dem med seleklips og velcro i den anden side - så de passer til MAM sutterne der er uden "hank" og så er der de bredde til dem med hank
Skal have fat i økosutterne - manden kender hjerne bag dem og de sku være gode - så håber vi ka sjanhaje - nogle stykker til indkøbspris 
Er gået igang med at ordne pers. pl. kasserne. Fået styr på engangskludene og div. og er nu igang med at stryge stofkludde - har lige ordnet autostolen. Den er købt brugt så trængte til en kærlig hånd - men den er nu vasket og ordnet og repereret ved styret
Det er sådan en der kan slås ud til vugge 
Puuha - så er snart ved at være der- skal ha hentet den sidste babypakke imorgen i babysam og våglæggerlagner og så er det vist det 
nej uglerne er kun halv vejs... gab... det tager tusind år og fordi der liiiiige er en million ting ind i mellem der skal klares

he he... men tror jeg blir færdig med dem i næste uge... er lige ved at lave bryllups ting til min søsters bryllup lørdag så det tager os lidt tid...

jeg mangler lige at få hentet barnevogn, som jeg så har rykket efter i tre uger nu, og så har min veninde vores autostol men den får jeg fredag... og så er der jo lige alle små tingene

tror jeg har styr på puslebord og så vider... og al tøjet er også vasket... så nu kan hun bare komme ud... efter lørdag altså

må se at blive færdig med de små ting jeg har gang i så jeg også kan få syet sutte kæder

har købt det meste til det... men skal vist lige ha syet en kjole til på lørdag
Anmeld