Glukosebelastningstest IGEn - ak ak ak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Det må være luksustesten Måtte sidde i det lille bitte venterum som alle andre og bare vente. Måtte ikk sove, spise, drikke, eller bevæge mig - ik engang gå ud. Puuha det var hårdt. Men er overstået og svar , mandag :0) så nu nydes solen i haven med en lille lur

Lyder velfortjent med et hvil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

LotusCPH

Ja efter de meget hårde ikke anstrengelser Kun cykelturen og shoppingen bagefter var anstrengende hehe

Anmeld

3. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Tak ska du ha Overlevede de to timer in hell

he he og alt var som det skulle være? det er da egentlig ret sent du får den lavet....

Anmeld

3. maj 2012

LotusCPH

he he og alt var som det skulle være? det er da egentlig ret sent du får den lavet....

Altså sku være der igår kl 8 Men altså har fået den taget een gang før jo Det er snart 1 1/2 md siden - men den var go , men har så efterfølgende hos JM og læge fra riget - fået afvide at jeg havde dårlige tal og det er derfor jeg nu skulle til tjek igen :/ Men egen læge har svar til mig mandag Så må vi se :0)

Nu døjer jeg lige med at hoste blod op - specielt i nat og næsten ingen hørelse - Har fået afvide idag det i næsen er al det næseblod jeg har haft i hele graviditeten og er i beh, samt det med blodhosten er sat i beh.

og ja ørene har eksem indeni  ørene spec. venstre -og gør jeg ik kan høre - så føler at gå i en osteklokke  

Anmeld

6. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Altså sku være der igår kl 8 Men altså har fået den taget een gang før jo Det er snart 1 1/2 md siden - men den var go , men har så efterfølgende hos JM og læge fra riget - fået afvide at jeg havde dårlige tal og det er derfor jeg nu skulle til tjek igen :/ Men egen læge har svar til mig mandag Så må vi se :0)

Nu døjer jeg lige med at hoste blod op - specielt i nat og næsten ingen hørelse - Har fået afvide idag det i næsen er al det næseblod jeg har haft i hele graviditeten og er i beh, samt det med blodhosten er sat i beh.

og ja ørene har eksem indeni  ørene spec. venstre -og gør jeg ik kan høre - så føler at gå i en osteklokke  

ej puha det lyder godt nok ikke rart... du er da temmelig hårdt ramt må man sige... hvad kommer det af? ved du det?

Anmeld

6. maj 2012

LotusCPH

Jahh men der er ik lang tid før lillemanden er ude - så det går jo nok

men håber de har gode svar

Anmeld

8. maj 2012

LotusCPH

Så er der svar - pyyyha - Havde 8,7 - og max er 9 - så slipper for diabetes - YES :0) 

Anmeld

8. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ÅSå er der svar - pyyyha - Havde 8,7 - og max er 9 - så slipper for diabetes - YES :0) 

Åhhj det var godt at høre:-) heldigt at den ligger lige under... puha:-D

Anmeld

8. maj 2012

LotusCPH

ja det er godt nok en bekymring mindre er så lettet

Anmeld

8. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

ja det er godt nok en bekymring mindre er så lettet

Ja det er virkelig dejligt for dig:-) og baby:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.