Glukosebelastningstest IGEn - ak ak ak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Har lige fået en tid hos min egen nye læge her i ølstykke så jeg ikke skal rejse den lange vej  :0) Dejligt, men stadig to laaange timers venten

Fedt for dig:-) dejligt at kunne hjælpe:-D troede også førdt at det kun var sygehuset så skønt at min læge sagde at hun sagtens kunne:-) hvis du har et godt sovehjerte så spørg da om du ikke må det:-) så går tiden da noget hurtiger:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

LotusCPH

Det var dagens fedeste indlæg - er så glad for ikke at skulle op på cyklen og med tog og bus osv for at få taget den test kl 8 YES !! Så takker inderligt Dejligt dejligt - ja lægen sagde jeg ik må sove eller hvile. Skal være vågen - desværre

Ja sove har jeg ik svært ved ahhh elsker at sove  Bare sjældent der er tid til det med to børn( 3 0g 6 år , mandens, men vi har de, 50/50, så en uge her og en uge hos moderen) i forvejen og mand og garfield kat  

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Det var dagens fedeste indlæg - er så glad for ikke at skulle op på cyklen og med tog og bus osv for at få taget den test kl 8 YES !! Så takker inderligt Dejligt dejligt - ja lægen sagde jeg ik må sove eller hvile. Skal være vågen - desværre

Ja sove har jeg ik svært ved ahhh elsker at sove  Bare sjældent der er tid til det med to børn( 3 0g 6 år , mandens, men vi har de, 50/50, så en uge her og en uge hos moderen) i forvejen og mand og garfield kat  

Nej puha det ku jeg godt forestille mig:-) og det blir nok ikke lettere når der kommer en lille ny:-)
:-D det er altid skønt at kunne hjælpe bare surt du ik må sove:-):-)

hvornår skal du ha taget testen?

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Ska ha den imorgen kl 8 - her i ølstykke :d Så dejligt hun ku tage mig ind så hurtigt YES

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ska ha den imorgen kl 8 - her i ølstykke :d Så dejligt hun ku tage mig ind så hurtigt YES

Good luck:-):-)

Anmeld

1. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ej ja så kan jeg godt se mit er "vand" i forhold til. Hodl da op en omgang du er igennem hva. Din stakkel- Men ja sejt du kom igennem ventetiden og det er fint nu Men syntes bare at faste, ikke må hvile, spise eller gå rundt. Det er alt for meget for min krop. Ka slet ik sidde stille på den måde og slet ik på de hårde stole og som sulten og træt gravid hehe

Synes faktisk det er nemmere at faste nu end i starten

Men det lader da oz til der er stor forskel på hvad man må og ikke må når man får taget de tests.. Jeg var alle gangene i sygeplejerskens kontor med flere forskellige stole og en briks jeg kunne ligge på.. Jeg måtte dog ik sove, men gerne gå stille og roligt rundt hvis jeg blev for rastløs

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

LotusCPH skriver:

Ja kan jeg faktisk godt huske nu - du var godt nok og meget igennem. Men du har jo din guldklump nu

Reno skal desværre kan man sige. til øjentjek i charlottenlund - så skal sidde alene igen alle de to maaaaaange lange timer piv piv

Jeps en hel del scanninger hver 4. uge, men det var pga. mine nyrer  - og så viser det sig, at alt er okay  Men det var skønt at se Isabella så tit 

Anmeld

2. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Synes faktisk det er nemmere at faste nu end i starten

Men det lader da oz til der er stor forskel på hvad man må og ikke må når man får taget de tests.. Jeg var alle gangene i sygeplejerskens kontor med flere forskellige stole og en briks jeg kunne ligge på.. Jeg måtte dog ik sove, men gerne gå stille og roligt rundt hvis jeg blev for rastløs

Det må være luksustesten Måtte sidde i det lille bitte venterum som alle andre og bare vente. Måtte ikk sove, spise, drikke, eller bevæge mig - ik engang gå ud. Puuha det var hårdt. Men er overstået og svar , mandag :0) så nu nydes solen i haven med en lille lur

Anmeld

2. maj 2012

LotusCPH

Babymor2010 skriver:

Jeps en hel del scanninger hver 4. uge, men det var pga. mine nyrer  - og så viser det sig, at alt er okay  Men det var skønt at se Isabella så tit 

ej ja det kan jeg godt se - kan godt huske det var meget du sku tjekkes- Men bliver vi nu også - men det er mere pgs. min livmoderhalskræft. Men de freder mig nu til efter fødslen YES Så slipper D

Anmeld

2. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Good luck:-):-)

Tak ska du ha Overlevede de to timer in hell

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.