Glukosebelastningstest IGEn - ak ak ak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. april 2012

LotusCPH

Så skal vi til den igen -

Glukosebelastningstest, da prøver hos JM og Riget begge steder har vist +3 i belastningen. AK AK selvom vi for 1 måned siden fik lavet glukosebelastningstesten, og alt var fint og normalt. 

Men altså det er da dejligt de holder øje og vil være sikre. Men de to timer er helt klart de værste. Man møder ind kl 8 og skal drikke en sukkerlage. Det er bare ned med den, det er ik slemt. Det værste er at man ikke må gå runbdt. Kun sidde i venterummet eller være heldig at der er et lejde ledigt. Men man må ikke sove. Det er godt nok svært Da jeg tit er derinde alene er det extra kedeligt - det er sjældent manden kan og vil da heller ikke drive ham derind for at sidde to timer og lave intet. 

Så skal altså til det igen - ville bare lige ud med det ) Men igen - dejlgit de kan finde ud af der er noget og så tjekke op på det Så er der en der også skal på Riget d. 3. Maj kl 8 - så skriv lige *G* 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

M&R

Puha stakkels dig... har også været i gennem det to gange, men det var nu fordi det kom op igen efter 50 minutter første gang... puha det er simpelthen bare så ulækkert... føj...
og så fastende.... det kan man jo ikke byde en gravid men rigtig mege held og lykke med testen

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

hehe mange tak skal du have Ja det værste er at undværre maden i så mange timer og vand - men at man heller ik må tage en lur det er for dårligt - specielt når jeg skal rejse til riget over en time - tiiiiidligt op  

Men godt at se jeg ik er den eneste der har været det skidt igennem - har du allerede været igennem den ro gange - stakkels dig - men alt er vel fint nu?

Anmeld

27. april 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Glukosebelastningstest, da prøver hos JM og Riget begge steder har vist +3 i belastningen. AK AK selvom vi for 1 måned siden fik lavet glukosebelastningstesten, og alt var fint og normalt. 

Men altså det er da dejligt de holder øje og vil være sikre. Men de to timer er helt klart de værste. Man møder ind kl 8 og skal drikke en sukkerlage. Det er bare ned med den, det er ik slemt. Det værste er at man ikke må gå runbdt. Kun sidde i venterummet eller være heldig at der er et lejde ledigt. Men man må ikke sove. Det er godt nok svært Da jeg tit er derinde alene er det extra kedeligt - det er sjældent manden kan og vil da heller ikke drive ham derind for at sidde to timer og lave intet. 

Så skal altså til det igen - ville bare lige ud med det ) Men igen - dejlgit de kan finde ud af der er noget og så tjekke op på det Så er der en der også skal på Riget d. 3. Maj kl 8 - så skriv lige *G* 

Min læge startede min graviditet med at mene jeg skulle igennem sådan en test for at være sikker på jeg ik startede ud med at have sukkersyge.. Hvis i tror det er slemt nu så forestil jer at skulle igennem det i starten hvor man var plaget af kvalme, opkast og ustabilt blodsukker

Jeg var igennem 3 forsøg og det kom op igen hver eneste gang!! Det er bare så ulækkert! Der har været snak om at jeg skulle igennem en mere, men grundet de 3 første gange og min forbedring af min stress så kommer jeg kun igennem det hvis der er sukker i min urin  Der er ingen grund til at skabe en unødvendig stress-situation når jeg nu er så godt i bedring

God fornøjelse

Anmeld

28. april 2012

Clisolka

LotusCPH skriver:

Puuuh jeg har ondt af dig 

Jeg ved ikke om du kan huske det, men jeg var igennem den (2) gange. Den første gang bestod jeg, og da jeg var 37 uger henne måtte jeg ikke få glukosen, fordi mit tal var for højt 

De 2 timer er 2 meget laaaaaaaaange timer - jeg havde heldigvis Claus med 

Anmeld

30. april 2012

M&R

LotusCPH skriver:

hehe mange tak skal du have Ja det værste er at undværre maden i så mange timer og vand - men at man heller ik må tage en lur det er for dårligt - specielt når jeg skal rejse til riget over en time - tiiiiidligt op  

Men godt at se jeg ik er den eneste der har været det skidt igennem - har du allerede været igennem den ro gange - stakkels dig - men alt er vel fint nu?

Ja det er frygteligt... jeg måtte nu godt sove hvis jeg ville, men jeg kunne ikke da jeg lider ekstremt med af halsbrand(det hjælper sådan en gang sukker bestemt ikke på) og så kæmpede jeg med ikke at kaste op:-)
Jo alt er fuldstændig som det skal være så det er bare rigtig dejligt:-) det er da egentlig og ret langt du har ind? Ligger der ikke noget tætterepå? Jeg fik lavet det ved egen læge...

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Min læge startede min graviditet med at mene jeg skulle igennem sådan en test for at være sikker på jeg ik startede ud med at have sukkersyge.. Hvis i tror det er slemt nu så forestil jer at skulle igennem det i starten hvor man var plaget af kvalme, opkast og ustabilt blodsukker

Jeg var igennem 3 forsøg og det kom op igen hver eneste gang!! Det er bare så ulækkert! Der har været snak om at jeg skulle igennem en mere, men grundet de 3 første gange og min forbedring af min stress så kommer jeg kun igennem det hvis der er sukker i min urin  Der er ingen grund til at skabe en unødvendig stress-situation når jeg nu er så godt i bedring

God fornøjelse

Ej ja så kan jeg godt se mit er "vand" i forhold til. Hodl da op en omgang du er igennem hva. Din stakkel- Men ja sejt du kom igennem ventetiden og det er fint nu Men syntes bare at faste, ikke må hvile, spise eller gå rundt. Det er alt for meget for min krop. Ka slet ik sidde stille på den måde og slet ik på de hårde stole og som sulten og træt gravid hehe

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Babymor2010 skriver:

Puuuh jeg har ondt af dig 

Jeg ved ikke om du kan huske det, men jeg var igennem den (2) gange. Den første gang bestod jeg, og da jeg var 37 uger henne måtte jeg ikke få glukosen, fordi mit tal var for højt 

De 2 timer er 2 meget laaaaaaaaange timer - jeg havde heldigvis Claus med 

Ja kan jeg faktisk godt huske nu - du var godt nok og meget igennem. Men du har jo din guldklump nu

Reno skal desværre kan man sige. til øjentjek i charlottenlund - så skal sidde alene igen alle de to maaaaaange lange timer piv piv

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ja det er frygteligt... jeg måtte nu godt sove hvis jeg ville, men jeg kunne ikke da jeg lider ekstremt med af halsbrand(det hjælper sådan en gang sukker bestemt ikke på) og så kæmpede jeg med ikke at kaste op:-)
Jo alt er fuldstændig som det skal være så det er bare rigtig dejligt:-) det er da egentlig og ret langt du har ind? Ligger der ikke noget tætterepå? Jeg fik lavet det ved egen læge...

Ja det er en lang tur - kan min egen læge tage en glukosetest? Hvis de kan det så skal jeg da klart det. Andet ville være dumt. Men ja riget har henvist mig til test. MEn ja hvis jeg ku tage en lur - så ville jeg klart gøre det Kan sagtens sove - kan sove allevegne Måtte kæmpe med at holde øjnene åbne sidst  

Men hold da op de må ha haft det skidt - puhha at kaste op - stakkels :/

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Har lige fået en tid hos min egen nye læge her i ølstykke så jeg ikke skal rejse den lange vej  :0) Dejligt, men stadig to laaange timers venten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.