robot støvsuger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.374 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2012

Kay

ja... jeg kan jo ik rigtig støvsuge... og kæresten har nok af alt muligt andet at se til... så vi overvejer virkelig en robot støvsuger...

men hvilke er gode? og hvilke skal vi undgå???

hvilke er efektive nok til at tage hundehår?

og kan komme rundt uden hjælp??

gidder bare ikke give en masse penge for et eller andet skod robot noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

L&V

Kay skriver:

ja... jeg kan jo ik rigtig støvsuge... og kæresten har nok af alt muligt andet at se til... så vi overvejer virkelig en robot støvsuger...

men hvilke er gode? og hvilke skal vi undgå???

hvilke er efektive nok til at tage hundehår?

og kan komme rundt uden hjælp??

gidder bare ikke give en masse penge for et eller andet skod robot noget!!

Der har lige været en debat om det prøv evt og søg

Anmeld

26. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Der har lige været en debat om det prøv evt og søg

oki?? den er helt gået forbi min næse

Anmeld

26. april 2012

L&V

26. april 2012

Kay

26. april 2012

Kløver

Vi har en siemens, og den anbefalede de frem for roomba. Den kører systematisk, og tager rigtig meget, blev selv positivt overrasket vi har selv en labrador som fælder en del. Kan godt betale sig at købe en lidt dyrere model, frem for de billig og skrabede. Vi gav 4000 for vores på bud, og fortryder ikke. Kan klart anbefale den vi har

Anmeld

26. april 2012

Kay

Maja84 skriver:

Vi har en siemens, og den anbefalede de frem for roomba. Den kører systematisk, og tager rigtig meget, blev selv positivt overrasket vi har selv en labrador som fælder en del. Kan godt betale sig at købe en lidt dyrere model, frem for de billig og skrabede. Vi gav 4000 for vores på bud, og fortryder ikke. Kan klart anbefale den vi har

hvilke mærke og model er den??

Anmeld

26. april 2012

Kay

Maja84 skriver:

kan intet finde om den på nettet... kun om samsung novibot??

Anmeld

26. april 2012

Sara_S

Vi har en Samsung Navibot SR8895 Silencio og vi elsker den. Den larmer ikke og tager rigtig meget... man kan selvfølgelig ikke undgå at støvsuge, men sikke en hjælp!

Vi gav 3600kr for den op komplett.dk, hvilket klart kan anbefales, da de leverer mega-hurtigt og vi sparede næsten 1000kr ift. prisen i butikkerne!

Anmeld

26. april 2012

Kay

Sara_S skriver:

Vi har en Samsung Navibot SR8895 Silencio og vi elsker den. Den larmer ikke og tager rigtig meget... man kan selvfølgelig ikke undgå at støvsuge, men sikke en hjælp!

Vi gav 3600kr for den op komplett.dk, hvilket klart kan anbefales, da de leverer mega-hurtigt og vi sparede næsten 1000kr ift. prisen i butikkerne!

hvo meget tager den??

tænker heller ik man kan undgå helt at støvsuge... men plejer at støvsuge et par gange om ugen... fordi vi har hund... men det kan jeg ik nu med BL og kæresten skal gøre en masse andre ting for mig... når han er hjemme... og han er jo på arbejde hele dagen...

så tanken var lidt at han måske kunne nøjes med at støvsuge hver anden uge hvor han også vasker gulv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.