Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Kan det betale sig at købe sådan en? Overvejer det lidt, men har egentlig været meget skeptisk omkring dem indtil nu. Så kom med jeres erfaringer - gode som dårlige
Kan det betale sig at købe sådan en? Overvejer det lidt, men har egentlig været meget skeptisk omkring dem indtil nu. Så kom med jeres erfaringer - gode som dårlige
LouiseVous skriver: Ikke hvis du har 90 gr hjørner.. Der kommer den aldrig ind.. Men ellers er de okay
Ikke hvis du har 90 gr hjørner.. Der kommer den aldrig ind.. Men ellers er de okay
Månsson skriver: Jeg elsker vores.. Fik ik støvsuget så tit jeg gerne ville hvis jeg ik havde den.. LOOOVE IT Ingen dårlige erfaringer overhovedet
Jeg elsker vores.. Fik ik støvsuget så tit jeg gerne ville hvis jeg ik havde den.. LOOOVE IT Ingen dårlige erfaringer overhovedet
Mine forældre købte en da jeg stadig boede hjemme .. Hvis jeg havde råd ville jeg helt sikkert også købe en !! Den støvsugede bedre end min mor Hehe .. Den er dog længere tid om det .. Men den kan jo bare køre når man ikke er hjemme
Deres er fra iRobot .. Tror ikke du skal købe en af de billige .. Har hørt at de kan lave mærker i gulvet og ødelægge gulvtæpper
Men kun herfra !
AnnaKJ skriver: Okay, kan man ikke få nogen som kan komme derind?
Okay, kan man ikke få nogen som kan komme derind?
Maja84 skriver: Den vil aldrig 100% erstatte den alm støvsuger, men den tager rigtig meget, vi er rigtig glad for vores, især da vi har hund. Den letter en del her
Den vil aldrig 100% erstatte den alm støvsuger, men den tager rigtig meget, vi er rigtig glad for vores, især da vi har hund. Den letter en del her
AnnaKJ skriver: Lækkert Ja synes heller ikke jeg får støvsuget så tit som jeg gene vil, så det kunne være dejligt med sådan en. Hvad med hjørnerne?
Lækkert Ja synes heller ikke jeg får støvsuget så tit som jeg gene vil, så det kunne være dejligt med sådan en. Hvad med hjørnerne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128