robot støvsuger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

tarkoflen

Opdagede lige, at der er en medarbejder online inde på den hjemmeside jeg henviste til, så der kan du sikkert få noget god hjælp med hvad forskellen er på de forskellige.... Jeg havde ikke lukket hjemmesiden ned, og så skrev han bare, om der var noget han kunne hjælpe med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Jeg synes også det er spild af tid at gøre rent, men det skal jo gøres, og så må man få alt det hjælp man kan man kan også få en gulvvasker, den kender jeg desværre ikke nogen der har, så har ikke erfaring med den..

Jeg tror vores er den der hedder 555

http://www.roboteksperten.dk/roomba?gclid=CM3A0bXN 1K8CFYgXzQodQjJHcQ

Og jeg kan se, at de forskellige modeller fåes i en pet udgave!

Jeg har en veninde, der havde en stor fældende hund og har pet udgaven, og sagde at den tager alle hår fint!

Vores har også sådan en lille børste, så den kan komme langs panelerne og ud i hjørnerne, men der er måske nok en lille smule, den ikke altid får fat i, men hey, det gør jeg vist heller ikke selv hver gang

tak vil kigge nærmere på den

Anmeld

27. april 2012

tarkoflen

Kay skriver:

tak vil kigge nærmere på den

Havde lige et par spørgsmål til vores egen og de var super søde til at svare

Held og lykke med at finde den rigtige

Anmeld

27. april 2012

Masig

Kay skriver:

tror det kommer an på hvilken en af dyson modellerne du vælger vores kan godt tage jord og grus... men kan ik huske hvor mange w den er på... kan bare huske at da jeg fik den (ønskede mig den i gave) var det en af de største "motore" de havde... fordi jeg har lidt støv allergi og boede et sted med skibsplanke gulv med store sprøkker i... så det skulle kunne komme op

sys nu heller ik vores er specielt tung men det kan godt være det bare er mig

Tror også det kommer meget an på modellen... Vores er vist også en af de mere ukendte modeller, så måske derfor den ikke er så god...

Anmeld

27. april 2012

Kay

Masig skriver:

Tror også det kommer meget an på modellen... Vores er vist også en af de mere ukendte modeller, så måske derfor den ikke er så god...

kan godt være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.