Jeg ELSKER vores roomba! Man kan også få en, der er særligt god til dyrehår, men da kæresten har allergi, så bliver det desværre ikke nødvendigt for os
Vores kan sættes til at støvsuge fast på nogle bestemte dage og tidspunkter, og den kommer altså meget oftere ind under f.eks vores sofa, end jeg selv ville gøre... Selvfølgelig kan den ikke 100% ersatte en alm støvsuger, da der er steder, f.eks omkring ledninger, på lister og bag tv og sådan noget, men den tager det værste og det er for mig en kæmpe hjælp, for jeg HADER at gøre rent

Jeg har et hold venner, der købte en billig en i Aldi og den er slet ikke lige så god, den larmer helt vildt og den suger slet ikke så godt som vores, og så er den noget mere "uintelligent" i forhold til at læse rum og sådan noget!
Jeg kan klart anbefale en robotstøvsuger, men ville købe en af de dyrer modeller, da man får hvad man betaler for i denne kategori, tror jeg!
Hvis man lider af rengøringsvanvid, så er det ikke sikkert, at man er lige så begejstret som vi er
Anmeld