Lorte jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

VIPpigen

morethanperfect skriver:

Gætter på du også fik det fordi du gik i gang for tidligt... Men blev du ikke indlagt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Neel13

morethanperfect skriver:

Ja men hvor henne på kroppen ??

Og ved du om du skal have flere ??  

Fik den i ballen og skal have en i morgen.

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

Neel13 skriver:

Fik den i ballen og skal have en i morgen.

Okay .. I morgen eftermiddag eller ?? Formiddag måske ??

Anmeld

26. april 2012

K&S

Neel13 skriver:

Hvidovre og 1

Er der nogen speciel årsag til, at du er tilknyttet Hvidovre, når du bor i Nordsjælland?

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

K&S skriver:

Er der nogen speciel årsag til, at du er tilknyttet Hvidovre, når du bor i Nordsjælland?

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

Kan godt være jeg får hak for det her, men jeg har valgt at anmelde profilen som fake..

Der har været nogle ting over de sidste dage jeg har undret mig ved når det kommer til denne bruger, og den her tråd var bare prikken over i'et..

Jeg plejer normalt slet ikke at opdage når noget er galt, men at jordemoderen aflyser fordi hun synes patienten pyldrer for meget osv, det hænger slet ikke sammen i min verden, og så er det (ihvertfald for mig) ikke normalt at man ikke ved det hedder 34+1 og ikke 33+8 foreksempel..

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Kan godt være jeg får hak for det her, men jeg har valgt at anmelde profilen som fake..

Der har været nogle ting over de sidste dage jeg har undret mig ved når det kommer til denne bruger, og den her tråd var bare prikken over i'et..

Jeg plejer normalt slet ikke at opdage når noget er galt, men at jordemoderen aflyser fordi hun synes patienten pyldrer for meget osv, det hænger slet ikke sammen i min verden, og så er det (ihvertfald for mig) ikke normalt at man ikke ved det hedder 34+1 og ikke 33+8 foreksempel..

Tror der er flere der har gjort det
Intet her hænger sammen overhovedet !
Og jeg har , ligesom dig , tænkt over det de sidste par dage fordi jeg syns det hele virkede lidt mystisk ..   

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

Ved ikke om du har læst alle svar - men det har vi andre også undret os over

Jeg anmeldte profilen for ca. 1 lille time siden.

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Tror der er flere der har gjort det
Intet her hænger sammen overhovedet !
Og jeg har , ligesom dig , tænkt over det de sidste par dage fordi jeg syns det hele virkede lidt mystisk ..   

der var alt for meget der slet ikke hang sammen, så ja jeg valgte at gøre noget aktivt ved det..

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Ved ikke om du har læst alle svar - men det har vi andre også undret os over

Jeg anmeldte profilen for ca. 1 lille time siden.

jo jo, jeg har skam fulgt med..

jeg tror vi har anmeldt omkring samme tid ca..

Kan bare slet ikke forstå hvad man som person får ud af at oprette en fake profil sådan et sted??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.