Lorte jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

sarahb

OMG hvor er der bare mange der ikke har noget mere spændende at lave end at lyve og bedrage.
Det er jo helt vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

KakaoDrik

Kunne være at profilen er reel nok men at personen bag den har svært ved at formulere sig eller IQ mæssigt ikke ligger højest på skalaen. Men det ændre ikke på det hun skriver. Hun er gravid. 34+. Havde bøvl med en jordemoder og fik lungemodner. Jeg kan ikke se grundlag for at det skulle være fake. Ikke alle er lige fremme og ikke alle formulere sig så flertallet af modtagere forstår hvad afsenderen forsøger at sige.

TS/ Jeg håber din baby er okay. Det er alvorligt når der er noget med nyerne og babyen ikke tager på i vægt som den skal. Held lykke begge to 

Anmeld

29. april 2012

Tanja1234

Jeg fik lungemodner i uge 24 og tog hjem igen efter begge indsprøjtninger, så det er der ikke noget forkert ved .

Anmeld

4. maj 2012

TbCp

morethanperfect skriver:

Og man blir da heller ikk sendt hjem efter man har fået det , når man er i uge 34 ? Det gir ingen mening . 
Og de gir ikke lungemodne når man er over uge 34 ..  

Jeg fik lungemodner over 2 dage, jeg var i uge 28 eller sådan noget... og jeg blev sendt hjem...
Bare lige for at sige at det kan de altså godt finde på

Anmeld

4. maj 2012

TbCp

VIPpigen skriver:

Og jeg har ikke hørt nogen bliver sendt hjem fordi du skal have 2...

Men vidste så ikke hvornår grænsen lå for det... Jeg fik at vide at de ville stoppe mig hvis jeg gik i fødsel før uge 35, og veerne begyndte da jeg var 35+1, lilje er født 35+2... Den timede hun sq godt...

Men er enig i resten, der er ikke meget hold i alt det der... Dog fik jeg også at vide jeg havde store chancer for at føde før tid, fordi hun allerede i uge 27 lå fast med hovedet...

Jeg blev sendt hjem...
var omkginr uge 28 eller sådan noget da jeg fik lungemodner... fik det to dage i træk, men blev sendt hjem... så det gør de nogen gange

Anmeld

4. maj 2012

TR

Neel13 skriver:

Hej skal lige ud med mit raseri.

Jeg har haft stærke plukveer i går også aftog de i løbet af natten Ringede til fødegangen i går og fik afvide jeg skulle ringe igen idag så ringeede jeg i morges og fik afvide min Jm alligevel skulle have mig til kontrol så jeg skulle ringe til hende det gjorde jeg så hun sagde hun ville ringe tilbage med en tid..

Her for 15 min ringede jeg til hende igen fordi mine pluveer havdet tiltaget igen og så fik jeg bare det svar at jeg skulle vente til der kun var 2-4 min imellem det med at ringe ellers ville jeg spildefødegaanges tid. Kan det var rigtigt at hun må sige sådan ?

Der er 15 min imellem min e stærkeplukveer?

Det åbenbart forskelligt hvornår de synes de vil se/hjælpe en .. - synes aldrig man høre de hjælper med at stop fødselsen .. I sted for har de 117 undskyldninger !Læste ikk lige det hele, hvordan gik det ?

Anmeld

4. maj 2012

Clisolka

TR skriver:

Det åbenbart forskelligt hvornår de synes de vil se/hjælpe en .. - synes aldrig man høre de hjælper med at stop fødselsen .. I sted for har de 117 undskyldninger !Læste ikk lige det hele, hvordan gik det ?

Jeg tror ikke du får svar, for profilen er grå.... 

Anmeld

5. maj 2012

TR

Babymor2010 skriver:

Jeg tror ikke du får svar, for profilen er grå.... 

Ej okay hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.