Lorte jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

anynom

AnnaKJ skriver:

Nemlig - det hænger slet ikke sammen.

Og konstant kommer der mere og mere på 

Nemlig. Nu var det lige lungemodneren jeg studsede mest over. Kan huske da jeg fik det i sin tid (fuuuuuck hvor gjorde det ondt)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnnaK89

JulieWH skriver:

Nemlig. Nu var det lige lungemodneren jeg studsede mest over. Kan huske da jeg fik det i sin tid (fuuuuuck hvor gjorde det ondt)!

Tror hun har været flittig bruger af Google  

Anmeld

26. april 2012

morethanperfect

JulieWH skriver:

Og man blir da heller ikk sendt hjem efter man har fået det , når man er i uge 34 ? Det gir ingen mening . 
Og de gir ikke lungemodne når man er over uge 34 ..  

Anmeld

26. april 2012

anynom

morethanperfect skriver:

Og man blir da heller ikk sendt hjem efter man har fået det , når man er i uge 34 ? Det gir ingen mening . 
Og de gir ikke lungemodne når man er over uge 34 ..  

Altså jeg har før hørt om, at kvinder bliver sendt hjem efter at have fået lungemodner afhængigt af hvor langt henne de er - men vi er helt enige, de giver det ikke efter uge 34.

Anmeld

26. april 2012

MaleneLarsen

OMG!!!! Jeg er færdig af grin over hele denne tråd! Men undres samtidig, ligesom jer andre over, hvad pokker der sker i hovedet på folk, der gør den slags??!!??
Jeg opgav første gang på halvvejen, og gad ikke læse resten...Men så gjorde jeg det alligevel og ja..et eller andet sted - stakkels pige!

Anmeld

26. april 2012

VIPpigen

JulieWH skriver:

Altså jeg har før hørt om, at kvinder bliver sendt hjem efter at have fået lungemodner afhængigt af hvor langt henne de er - men vi er helt enige, de giver det ikke efter uge 34.

Og jeg har ikke hørt nogen bliver sendt hjem fordi du skal have 2...

Men vidste så ikke hvornår grænsen lå for det... Jeg fik at vide at de ville stoppe mig hvis jeg gik i fødsel før uge 35, og veerne begyndte da jeg var 35+1, lilje er født 35+2... Den timede hun sq godt...

Men er enig i resten, der er ikke meget hold i alt det der... Dog fik jeg også at vide jeg havde store chancer for at føde før tid, fordi hun allerede i uge 27 lå fast med hovedet...

Anmeld

26. april 2012

anynom

VIPpigen skriver:

Og jeg har ikke hørt nogen bliver sendt hjem fordi du skal have 2...

Men vidste så ikke hvornår grænsen lå for det... Jeg fik at vide at de ville stoppe mig hvis jeg gik i fødsel før uge 35, og veerne begyndte da jeg var 35+1, lilje er født 35+2... Den timede hun sq godt...

Men er enig i resten, der er ikke meget hold i alt det der... Dog fik jeg også at vide jeg havde store chancer for at føde før tid, fordi hun allerede i uge 27 lå fast med hovedet...

Det svinger måske med en uge på sygehusene så. Ved, at Randers' grænse hedder 34+

Jeg fik lungemodner da jeg var 27+4 henne da jeg var ved at gå i fødsel, men den unge dame kom heldigvis først 37+0 =D

Anmeld

27. april 2012

Laulund87

Oooog profilen er slettet

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Oooog profilen er slettet

kunne forestille mig at det er Staff der har gjort det måske..

Anmeld

27. april 2012

Laulund87

An&Jo skriver:

kunne forestille mig at det er Staff der har gjort det måske..

Ja sikkert eller hun selv har gjort det fordi hun er afsløret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.