Lorte jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.642 visninger
117 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Neel13

Hej skal lige ud med mit raseri.

Jeg har haft stærke plukveer i går også aftog de i løbet af natten Ringede til fødegangen i går og fik afvide jeg skulle ringe igen idag så ringeede jeg i morges og fik afvide min Jm alligevel skulle have mig til kontrol så jeg skulle ringe til hende det gjorde jeg så hun sagde hun ville ringe tilbage med en tid..

Her for 15 min ringede jeg til hende igen fordi mine pluveer havdet tiltaget igen og så fik jeg bare det svar at jeg skulle vente til der kun var 2-4 min imellem det med at ringe ellers ville jeg spildefødegaanges tid. Kan det var rigtigt at hun må sige sådan ?

Der er 15 min imellem min e stærkeplukveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Neel13

Er der slet ikke nogle

Anmeld

26. april 2012

Steph12

Aner ikke noget om det.

Men hun lyder sur

Anmeld

26. april 2012

Happiness

Neel13 skriver:

Hej skal lige ud med mit raseri.

Jeg har haft stærke plukveer i går også aftog de i løbet af natten Ringede til fødegangen i går og fik afvide jeg skulle ringe igen idag så ringeede jeg i morges og fik afvide min Jm alligevel skulle have mig til kontrol så jeg skulle ringe til hende det gjorde jeg så hun sagde hun ville ringe tilbage med en tid..

Her for 15 min ringede jeg til hende igen fordi mine pluveer havdet tiltaget igen og så fik jeg bare det svar at jeg skulle vente til der kun var 2-4 min imellem det med at ringe ellers ville jeg spildefødegaanges tid. Kan det var rigtigt at hun må sige sådan ?

Der er 15 min imellem min e stærkeplukveer?

Hvor langt er du henne?

Anmeld

26. april 2012

Neel13

Happiness skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg er 33+8

Anmeld

26. april 2012

Happiness

Neel13 skriver:

Jeg er 33+8

Så forstår jeg da slet ikke at du skal vente med at ringe! Det er da for dårligt! Synes du skal prøve at ringe op igen. Baby har jo bedst af at blive derinde.Kan jo være plukveerne modner op for noget...

Anmeld

26. april 2012

Neel13

Happiness skriver:

Så forstår jeg da slet ikke at du skal vente med at ringe! Det er da for dårligt! Synes du skal prøve at ringe op igen. Baby har jo bedst af at blive derinde.Kan jo være plukveerne modner op for noget...

Hehe det vil jeg prøve.

Anmeld

26. april 2012

Mettefpigen

Jeg skulle også først ringe til fødegangen når der var 5 min imellem veerne og skulle komme derud da der var 3 min imellem dem....

Anmeld

26. april 2012

Neel13

Mettefpigen skriver:

Jeg skulle også først ringe til fødegangen når der var 5 min imellem veerne og skulle komme derud da der var 3 min imellem dem....

Jamen min jordmor skulle have haft mit til kontrol men aflyste.

Anmeld

26. april 2012

Happiness

Neel13 skriver:

Hehe det vil jeg prøve.

Du må lige give en update Håber på baby bliver derinde lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.