Lorte jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Neel13 skriver:

Hej skal lige ud med mit raseri.

Jeg har haft stærke plukveer i går også aftog de i løbet af natten Ringede til fødegangen i går og fik afvide jeg skulle ringe igen idag så ringeede jeg i morges og fik afvide min Jm alligevel skulle have mig til kontrol så jeg skulle ringe til hende det gjorde jeg så hun sagde hun ville ringe tilbage med en tid..

Her for 15 min ringede jeg til hende igen fordi mine pluveer havdet tiltaget igen og så fik jeg bare det svar at jeg skulle vente til der kun var 2-4 min imellem det med at ringe ellers ville jeg spildefødegaanges tid. Kan det var rigtigt at hun må sige sådan ?

Der er 15 min imellem min e stærkeplukveer?

De har jo meget travlt. Og 15 min mellem plukveerne er meget lang tid.

Men når du ikke er nået de 37 uger så undrer det mig lidt alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

AnnaK89

Neel13 skriver:

Jo de gør meget ondt. Hvorfor da :-)

Jeg blev blot forvirret.

Du skrev bare at din JM pev over noget der ikke gjorde ondt på dig, så tænkte jeg bare at hvis de ikke gjorde ondt, så var der jo ikke nogen grund til at tage afsted.

Anmeld

26. april 2012

Neel13

mor:) skriver:

De har jo meget travlt. Og 15 min mellem plukveerne er meget lang tid.

Men når du ikke er nået de 37 uger så undrer det mig lidt alligevel.

Som skrevet længre oppe er jeg på vej der op men St det var min JM der mente jeg pev over små ting(mine stærke plukveer) som slet i gør ondt mener hun og så aflyste hun vores kontrol mødeDet er hende jeg er gal på :-)

Anmeld

26. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Neel13 skriver:

Som skrevet længre oppe er jeg på vej der op men St det var min JM der mente jeg pev over små ting(mine stærke plukveer) som slet i gør ondt mener hun og så aflyste hun vores kontrol mødeDet er hende jeg er gal på :-)

så har jeg misforstået dit indlæg...sorry.

held og lykke

Anmeld

26. april 2012

Neel13

AnnaKJ skriver:

Jeg blev blot forvirret.

Du skrev bare at din JM pev over noget der ikke gjorde ondt på dig, så tænkte jeg bare at hvis de ikke gjorde ondt, så var der jo ikke nogen grund til at tage afsted.

Nej nej men JM mente at det ikke gør ondt at have stærke plukveer. Hvis det ikke gjorde ondt var jeg heller ikke på vej.

Anmeld

26. april 2012

Happiness

Neel13 skriver:

Kan sige så meget St jeg sidder i billen på vej til Hvidovre og så får jeg muligvis en rundvisning på neo og så får jeg noget lungemodner hvis det er nødvendig

Godt de tager dig seriøst nu! Håber alt er ok, og at du har det nogenlunde på trods af det hele!

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Neel13 skriver:

Nej nej men JM mente at det ikke gør ondt at have stærke plukveer. Hvis det ikke gjorde ondt var jeg heller ikke på vej.

Nej, som sagt så blev jeg også blot forvirret, havde nok læst forkert.

Anmeld

26. april 2012

MariaJ

Hvis du er i uge 34 eller senere gør de ikke noget for at stoppe fødslen, så det er nok derfor de siger som de gør. Det var i hvert fald den besked jeg fik.

Anmeld

26. april 2012

Neel13

MariaJ skriver:

Hvis du er i uge 34 eller senere gør de ikke noget for at stoppe fødslen, så det er nok derfor de siger som de gør. Det var i hvert fald den besked jeg fik.

Er blevet sendt hjem men har stadig de der strenge plukveer.

Men skal skal ringe derop senre og fortælle om det er lige så slemt og er det det vil de måske sætte mig igen

Anmeld

26. april 2012

anynom

Neel13 skriver:

Er blevet sendt hjem men har stadig de der strenge plukveer.

Men skal skal ringe derop senre og fortælle om det er lige så slemt og er det det vil de måske sætte mig igen

Hvorfor vil de sætte dig i gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.