Lorte jm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Mettefpigen

Neel13 skriver:

Jamen min jordmor skulle have haft mit til kontrol men aflyste.

så synes jeg også bare du skal ringe og brokke dig igen og igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Isaac's mor

Mettefpigen skriver:

så synes jeg også bare du skal ringe og brokke dig igen og igen

Anmeld

26. april 2012

Neel13

Kan sige så meget St jeg sidder i billen på vej til Hvidovre og så får jeg muligvis en rundvisning på neo og så får jeg noget lungemodner hvis det er nødvendig

Anmeld

26. april 2012

anynom

Tror grunden til at de ikke vil se dig når der "bare" er 15 minutter mellem plukkeveerne (det er heller ikke slemt?), er at når du rammer 34+0 vil de ikke stoppe en fødsel alligevel. Så når det ikke er regelmæssige veer er der faktisk ingen grund til at se dig - selvom det selvfølgelig er hårdt når guldklumpen gerne må blive på sin plads nogle uger mere.

Anmeld

26. april 2012

Neel13

JulieWH skriver:

Tror grunden til at de ikke vil se dig når der "bare" er 15 minutter mellem plukkeveerne (det er heller ikke slemt?), er at når du rammer 34+0 vil de ikke stoppe en fødsel alligevel. Så når det ikke er regelmæssige veer er der faktisk ingen grund til at se dig - selvom det selvfølgelig er hårdt når guldklumpen gerne må blive på sin plads nogle uger mere.

De vil gerne se mig det var min jordmor der mente jeg pev over noget der ikke gjorde ondt og så aflyste hun vores kontrol møde. Men sidder i bilen på vej der op. :-)

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Neel13 skriver:

De vil gerne se mig det var min jordmor der mente jeg pev over noget der ikke gjorde ondt og så aflyste hun vores kontrol møde. Men sidder i bilen på vej der op. :-)

Gør de ikke ondt på dig eller hvordan?

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Neel13 skriver:

Anmeld

26. april 2012

Neel13

AnnaKJ skriver:

Plukveerne eller ?

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Neel13 skriver:

Plukveerne eller ?

Ja.

Anmeld

26. april 2012

Neel13

AnnaKJ skriver:

Ja.

Jo de gør meget ondt. Hvorfor da :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.