Dutte84 skriver:
Nogen som har skulle ud og ofre på nyt tøj, fordi man ikke kunne komme i det gamle igen ?
Jeg går stadig rundt i vente tøj.. ikke så sexet mere... 
Åha, jeg gik også rundt i ventetøj noget tid efter fødslen, hadede det!!!!!!!
Jeg købte noget tøj i H&M et par str større end normalt og brugte det til jeg ku passe mit eget tøj igen:-)
Min mave var længe om at "falde ind" her 2. gang, så så faktisk ud som om jeg var gravid i 5-6 måned dagene efter... Var inde i byen og sku købe amme bh med min veninde da Milas var 2 dage...
Min mand stod udenfor med barnevognen. Ekspedienten spurgte mig så hvornår det sku være...............................!!!! Jeg HAR født for 2 dage siden!!! Hun blev rigtig ked af det og undskyldte...
Udenfor kom nogle af vores venners venner som jeg ikke døjer!!!
Jeg kom gående med barnevognen og min mand med vores store pige i hånden....
Kosten spørger så "sig mig lige, hvor mange børn har I med"? Jeg kigger surt på hende og spørger "ja, hvad synes du det ser ud som om- 2 selvfølgelig"!!!!
Hun peger så på min mave og siger "hvad så der"?
Må indrømme jeg kogte (døjer hende ikke) og sagde meget højt og bestemt "ja, ham i barnevognen er 2 dage, så kan du jo selv prøve at regne ud hvor gammel den i maven er, FARVEL"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ved godt hun ikke ku vide, men for hunnan, hvor jeg bare haaaaaader det!!!!! Er et ret ømtåleligt emne for mig at tage så mange kg på i graviditeten og ligne en flodhest den første tid bagefter også :-( :-( :-( Og når folk så siger sådan noget der blir jeg bare

og

.....
Så hun tænkte da vist at jeg var en møgsur kost, men det er jeg nok også når det gælder hende, he he.......
Anmeld