Vægtforøgelse under graviditeter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Katjaro

Med Dicte tog jeg 15 kg på , 7 uger efter var jeg tilbage på udgangspunktet.

Hun vejede ved fødslen 3,8 kg

Denne gang har jeg pt. taget 12 kg på og jeg er 36+0 i dag.

Lillebror forventes pt. at veje omkring 4 kg ved fødslen.

Håber på at jeg lige så hurtigt som sidst kommer af med kg'ene. Og gerne lidt flere, da vægten langsomt men sikkert er steget 5-6 kg siden sidste graviditet.

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Tina2

Dutte84 skriver:

Nogen som har skulle ud og ofre på nyt tøj, fordi man ikke kunne komme i det gamle igen ?
Jeg går stadig rundt i vente tøj.. ikke så sexet mere...

Åha, jeg gik også rundt i ventetøj noget tid efter fødslen, hadede det!!!!!!!

Jeg købte noget tøj i H&M et par str større end normalt og brugte det til jeg ku passe mit eget tøj igen:-)

Min mave var længe om at "falde ind" her 2. gang, så så faktisk ud som om jeg var gravid i 5-6 måned dagene efter... Var inde i byen og sku købe amme bh med min veninde da Milas var 2 dage...
Min mand stod udenfor med barnevognen. Ekspedienten spurgte mig så hvornår det sku være...............................!!!! Jeg HAR født for 2 dage siden!!! Hun blev rigtig ked af det og undskyldte...

Udenfor kom nogle af vores venners venner som jeg ikke døjer!!!
Jeg kom gående med barnevognen og min mand med vores store pige i hånden....
Kosten spørger så "sig mig lige, hvor mange børn har I med"? Jeg kigger surt på hende og spørger "ja, hvad synes du det ser ud som om- 2 selvfølgelig"!!!!

Hun peger så på min mave og siger "hvad så der"?

Må indrømme jeg kogte (døjer hende ikke) og sagde meget højt og bestemt "ja, ham i barnevognen er 2 dage, så kan du jo selv prøve at regne ud hvor gammel den i maven er, FARVEL"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ved godt hun ikke ku vide, men for hunnan, hvor jeg bare haaaaaader det!!!!! Er et ret ømtåleligt emne for mig at tage så mange kg på i graviditeten og ligne en flodhest den første tid bagefter også :-( :-( :-( Og når folk så siger sådan noget der blir jeg bare og .....

Så hun tænkte da vist at jeg var en møgsur kost, men det er jeg nok også når det gælder hende, he he.......

Anmeld

15. april 2009

Mira0911

Jeg render os rundt med lidt mave endnu.. Har endnu ikke fået den endnu "Hvornår skal det være"

Ender nok med jeg lige skal ud og ofre lidt.. Eller det skal jeg, Konfi i næste måned...

Anmeld

15. april 2009

Ny mor

Jeg tog 8-9 kg på i begge graviditeter og de var væk igen efter 14 dages tid begge gange.

Birgitte

Anmeld

15. april 2009

Marie;-)

Tina du må da ikke blive ked af, at ligne en gravid to dage efter du har født!!! Det gør næsten alle!! Og især anden gang - maven skal lige nå at trække sig ind. :-)

Jeg tog over 20 kg på begge gange. Jeg kan heller ikke styre det ligesom dig - så ryger der bare kg på med det samme. Men heldigvis er de også røget af igen rimeligt hurtigt. Det gør de da helt sikkert også næste gang for dig igen! :-) Men en diatist er da alligevel en god idé - så prøv det da! ;-) Jeg tror meget det er kroppen, som selv afgører hvor mange kg, der skal til at bære en graviditet, men selvfølgelig kan man nok selv styre det en lille smule.

Jeg ærger mig selv rigtig meget over at jeg lod de stans kg fylde så meget i mine tanker under graviditeten - skulle ha' nydt den store mave (m.m.) noget mere! Det er bare så flot til alle andre at være gravide - så hvorfor skulle jeg føle mig som en flodhest???

Har i talt om at forsøge snart? ;-) Måske efter karneval? Ihhh jeg SÅ godt at prøve at være med til det karneval - især efter jeg i nogle år har luret dine billeder af derfra. :-)

Anmeld

15. april 2009

Tina2

Marie;-) skriver:

Tina du må da ikke blive ked af, at ligne en gravid to dage efter du har født!!! Det gør næsten alle!! Og især anden gang - maven skal lige nå at trække sig ind. :-)

Jeg tog over 20 kg på begge gange. Jeg kan heller ikke styre det ligesom dig - så ryger der bare kg på med det samme. Men heldigvis er de også røget af igen rimeligt hurtigt. Det gør de da helt sikkert også næste gang for dig igen! :-) Men en diatist er da alligevel en god idé - så prøv det da! ;-) Jeg tror meget det er kroppen, som selv afgører hvor mange kg, der skal til at bære en graviditet, men selvfølgelig kan man nok selv styre det en lille smule.

Jeg ærger mig selv rigtig meget over at jeg lod de stans kg fylde så meget i mine tanker under graviditeten - skulle ha' nydt den store mave (m.m.) noget mere! Det er bare så flot til alle andre at være gravide - så hvorfor skulle jeg føle mig som en flodhest???

Har i talt om at forsøge snart? ;-) Måske efter karneval? Ihhh jeg SÅ godt at prøve at være med til det karneval - især efter jeg i nogle år har luret dine billeder af derfra. :-)

Hej Marie:-) Jeg ved det, jeg ved det.... Var også bare fordi jeg var NØDT til at bevæge mig ind i Aalborg midtby 2 dage efter han var født.... Og selvom jeg prøver, så KAN jeg ikke fordrage at se sådan ud, HELLER ikke selvom jeg lige har født.... 2-3 kg over min normalvægt og jeg er helt i spåner..... Kan simpelthen ikke ha det:-( Så har det rigtig, rigtig svært med det......

Jeg håber bestemt også de kg er til at komme af med ved en evt. 3'er:-) Jeg er jo heldigvis ret stædig på det punkt- piner mig selv ved at lægge de jeans frem jeg ikke kan passe Så kan det minde mig om at min røv SKAL i dem igen:-)

Uha nej, vi skal ikke allerede igang efter karneval, det er alt for tidligt:-) Vil ikke ha den næste tættere på Milas end han er på Filuca (3 år og 3 mdr), gerne lidt mere faktisk.... Synes der er rigeligt i 2 pt:-)

Ku da være så fedt om du kom til karneval, det er og blir ÅRETS FEST!!!!! Jeg elsker det og det var faktisk ret hårdt i 2007 da jeg ikke ku være med pga en enorm mave:-) Milas kom jo præcis en uge efter:-)

Har 25 på listen til gruppen indtil videre, så det er jo bare FEDT FEDT FEDT:-) Så sku du få ideen at tage til karneval i Aalborg siger du bare til:-) Vi er klar med stor gruppe og fed vogn:-)

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.