Vægtforøgelse under graviditeter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

MariaMus

Jeg tog 11 kilo på under graviditeten, selvom jeg åd helt vildt og havde et stillesidende arbejde. Dyrkede heller ingen motion. Vejede for meget til at starte med og gør det stadig. Da jeg ammede kunne jeg stadig spise helt vildt og var her endnu mere sulten end under graviditeten.
Nu er jeg stoppet med at amme og giver kun flaske, min søn er 9 uger og nu kæmper jeg for at tabe mig eller i hvert fald ikke tage mere på. Vejer 5 kilo mere end da jeg blev gravid.
Min søn vejede 3700 gram og var 53 cm lang.

Øv gid jeg kunne tabe mig lige så hurtigt efter graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

louisepigen23

Jeg tog 11 kg på i min graviditet

Nu vejer jeg 1 kg mindre end da jeg blev gravid (Marcus er 14 dage gammel) så det er bare dejligt

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Uha, væmmeligt emne... Men jeg tog 25 kilo på igennem begge mine graviditeter
Første gang tabte jeg dem ret hurtigt igen efter fødslen. Men anden gang var det lidt sværere.
Fik dog smidt alle kiloene anden gang også, og faktisk også lidt ekstra. Desværre har jeg så taget lidt på igen

Anmeld

15. april 2009

sandra-t

jeg tog 20 kg på under graviditeten, nu er valdemar 5 mdr og jeg mangler nu at smide 5 kg før jeg er på start vægten igen.

Anmeld

15. april 2009

Mira0911

Hvad har i gjort for at tabe jer så hurtigt ? dem der nu har det...
Jeg vil gerne snart i mit tøj igen.... Måske jeg er for ivrig...

Anmeld

15. april 2009

Lusi

Jeg tog 20 kg på og tabte 16 kg på 4 dage efter fødslen. Luna vejede 3050 g.
Men havde også rigtig meget væske i kroppen..
Nu vejer jeg 1 kg under min startvægt, men har heller intet gjort for at tabe mig endnu..

Anmeld

15. april 2009

Smølf

Jeg tog ca. 18-20kg på da jeg ventede sebastian... Men jeg fødte 36+1, så der kunne godt være sneget sig nogle ekstra kilo på, hvis jeg var gået tiden ud...

Meen jeg havde meget vand i kroppen, så det tæller vel ikke... Men hvis der var noget jeg var træt af, så var det folks kommentarer som "Nu må du hellere passe lidt på vægten".... Jo tak havde jeg lyst til at sige... "så lader jeg bare være med at ophobe vand, det var smaddergodt du sagde det".

KH Neta -som kunne passe nummeret mindre i buks (sammenlignet med før graviditet) 4,5måned efter fødslen

Anmeld

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg tog 14 kg på og mangler stadigvæk 5kg... syntes min appetit er blevet utrolig stor, gad godt i mit gamle tøj igen..

Anmeld

15. april 2009

trunte89

Jeg tog 18 kg på ca. En uge efter fødslen havde jeg tabt de 10. Resten sidder der desværre stadig
KAN bare ikke tage mig sammen.

Anmeld

15. april 2009

Mira0911

Nogen som har skulle ud og ofre på nyt tøj, fordi man ikke kunne komme i det gamle igen ?
Jeg går stadig rundt i vente tøj.. ikke så sexet mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.