Synes det er ret interessant at læse str på babyer, så kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad I forskellige har taget på i jeres graviditeter og hvor længe det tog jer at smide de kg igen?
Jeg selv er en der HIIIIIIVER kg til mig, når jeg er gravid:-S Er normal af bygning og vægt når jeg ikke er gravid:-)
Med Filuca tog jeg 25 kg på og havde tabt 30 kg da hun var knap 4 mdr.
Med Milas tog jeg.....31 kg på!!!

Stoppede så også med at ryge da jeg var i uge 7... Det tog længere tid at komme af med dem, men da Milas var 10 mdr kunne jeg sende en KÆMPE buket blomster til min mor med kortet "tak fordi du IKKE troede jeg kunne tabe de kg"

He he... Hjalp lidt at hun sagde jeg ligeså godt ku vænne mig til tanken om at de ikke kom af allesammen........ GU FJORDE DE SÅ, he he...... Selvom det tog lidt længere tid......
Ku jo godt tænke os en bebs mere, men jeg orker næsten ikke en graviditet med læssevis af kg igen......
Har overvejet at snakke med en diætist næste gang, det starter lige med det samme og kører så ellers bare derud af.... 4 kg havde jeg taget på til 8 ugers undersøgelsen:-S
Skal så lige siges at jeg begge gange har haft en hel del vand i kroppen og den første uge efter fødslen har tabt 15 kg, men der er sgu alligevel langt op til de 31 kg.......
Anmeld