Vægtforøgelse under graviditeter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Balderson

Jeg tog 9 kg på under graviditeten, og 1 uge efter jeg havde født havde jeg tabt 16 kg.. Det synes jeg jo var dejligt.. Min dreng vejede 4340g..

Jeg er gravid igen og er nu halvejs og har taget 2 kg på ;0) Jeg regner ikke med at komme til at tage mere på en første gang... Det var først til allersidst i min graviditet der kom de sidste 2 kg på op til de 9 og det var simpelhen vand i kroppen...

Jeg tænker over hvad jeg spiser i begge mine graviditeter, men kan også sagtens unde mig selv den marsbar eller sodavand, hvis det bare lige er det jeg har lyst til..

Ellers går jeg gerne lange ture.. Især nu hvor vejret er belvet så godt og min guldklump synes jo det er dejligt at mærke vinden i ansigtet... og ja, så er jeg så en stor vandhund, så var gerne i svømmehallen og tage et par baner hver dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Muffinmus

med min søn 25 kg
med min datter 15, 5....Mangler stadig at smdie 7 kg og hun er ca 6 uger

Anmeld

15. april 2009

Diana...

Jeg tog 6 kg på og dagen efter jeg havet født havet jeg tabt 9 kg her 7 uger efter har jeg tabt 14 kg.
Lucas veget 3540 g

Anmeld

15. april 2009

Mira0911

Jeg tog 18 kg på med Julie... Tabte mig 7 kg den første uge... Har smidt 1½ kg her i påsken... Der er et gody stykke vej endnu...

Anmeld

15. april 2009

3rollinger

Jeg tog 21 kg paa med min datter og 14 dage senere havde jeg stadig kun tabt 5 kg . Tabte mig dog efterflg men ved slankekur og vejede mindre end foerste gang, da jeg blev gravid med min soen. Her tog jeg 17 kg paa og maatte igen paa slankekur. Men nu vejer jeg mindre end jeg har gjort i de sidste 20 aar. Det at have boern har tilskyndet mig til at tabe mig og holde det.

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

25kg, 16kg og 25 kg.....og jeg tabt mig ikke ved at amme...
Eva

Anmeld

15. april 2009

MetteT

Jeg vejede 69 da inden jeg blev gravid og tog ca 18kg på.. Hun vejde 3882g og var 52cm. Da Kathrine var 7 uger var jeg på 69 igen og nu står det ellers bare stille.. Kathrine er 17 uger nu og jeg vejer stadig 69...

Knus Mette

Anmeld

15. april 2009

Pia

Tog 12 kilo på i den første graviditet. Smed den ret hurtigt, men har desværre ikke kunne holde vægten.
De sidste 2½ år har min vægt svinget op og ned med 5 kilo.

I denne graviditet har jeg kun tabt mig endnu.. Har tabt 7 kilo, så det er bare skønt.
Og er nu i uge 34, så jeg håber jeg kan holde vægten nede det sidste stykke tid. Det ville jo bare være super skønt..

Pia,

Anmeld

15. april 2009

Tina2

Naii, hvor jeg dog godt gad at jeg ku sige "jeg har taget 12 kg på i min graviditet" (eller lign kg), synes det er så træls at rende rundt og ligne en elefant.....

Mit mål for en evt næste gang er MAX 20 kg... Sat der pga jeg ved jeg får masser af vand i kroppen, så at ønske 12 kg og ha det som mål er nok liiiiiige vildt nok:-)

Ville da være fantastisk at komme UNDER startvægten kort tid efter, som jeg var 1. gang......

Anmeld

15. april 2009

Challe13

undskyld kan ikke dy mig

jeg vejede det samme da jeg blev gravid... som da jeg lagde mig på operations bordet til ks og er stadig under før vægt nu hvor tøsen er 4,5 mdr.

havde graviditets betinget diabetes hvilket bevirkede kontrol på sygehus, tror det gjorde udslaget samt at jeg ikke kunne spise søde sager.. fik kvalme af at se folk spise is....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.