Erfaring med ALKA forsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

K&S

Clotte skriver:

Vi har ALKA og vi er meget tilfreds med dem

Vi har haft brug for dem en del gange og vi har aldrig haft problemer med ikke at få dækket hvad der skulle dækkes.

Det vi har fået dækket ved dem har været fryser med indhold der stod af, en håndvask hvor der var blevet tabt en bormaskine ned i, haveredskaber og værktøj ved et indbrud i vores skur samt indhold af en anden fryser da der var strømsvigt i forbindelse med uvejr.

De hjalp os også da der var en klovn der bakkede ind i vores bil sidste år med at få vores skade lavet på den anden mand forsikring.

Clotte

Dejligt at høre, jeg har nemlig sendt papirerne retur i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

K&S

chael skriver:

Vi havde engang gode erfaringer med dem.

Men ikke længere og skal aldrig forsikres der mere. Der ligger mange ting til grund!!

Men vi er nu glade for tryg og de er også billigere!!

*C

Det lyder ikke godt - men vi kan få vores forsikringer meget billigere hos ALKA end hos Tryg, som vi har nu

Anmeld

29. april 2012

mpr

K&S skriver:

Hvilken boligform bor du i?

I lejebolig er det ejendomsselskabet, der skal dække skade på glas & kumme og i ejerbolig (ikke hus) dækker ejendommens husforsikring som oftest

leje lejlighed Men i min kontrakt står der at jeg selv skal sørge for indbo forsikring hvilket også ligger inde under glas og kumme forsikring

Anmeld

29. april 2012

K&S

Chel1992 skriver:

leje lejlighed Men i min kontrakt står der at jeg selv skal sørge for indbo forsikring hvilket også ligger inde under glas og kumme forsikring

Normalvis er du ikke selv ansvarlig for glas og kumme, selvom du skal forsikre dit indbo - det er også derfor at det mange steder er en tillægsforsikring :-) 

Anmeld

29. april 2012

An&Jo

Chel1992 skriver:

Har ALKA men overvejer at skifte til noget andet da jeg syntes det er meget uoverskueligt. Man skal have flere forskellige forsikringer for at være sikker på man har dækket det hele. fx den jeg har, har jeg lige fundet ud af at den dækker ikke kumme og glas så hvis jeg smadre et vindue eller mit toilet så får jeg det ikke dækket fordi det åbenbart er en anden forsikring derinde så kan det altså gå hen og blive lidt små krydderet i prisen..

det er altså meget generelt at det er en udvidelse man skal lave til forsikringen, da det er ekstra ordinær dækning som ikke hører under en almindelig dækning..

sådan er det altså de fleste steder..

Anmeld

29. april 2012

Mom2

K&S skriver:

Tak for svar  Jeg er medlem af HK, så det er også til gode priser!

Ja men der er en grund til at deres forsikrings aftaler med HK og de andre fagforeninger er billige, de har nemlig pillet ALT godt ud af de forsikringer for at kunne gøre dem så billige!!

Man skal se lidt på hvad man har af bil, hus og sådan for forsikrings selskaberne har hver deres gruppe folk.

Manden har solgt forsikringer, derfor jeg ved lidt om det...

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

K&S skriver:

Vi overvejer at skifte til ALKA forsikring, så vil høre om I har erfaring (gode eller dårlige) med dem?

Hmm gode erfaringer kan jeg ikke lige kalde det, for de ville ikke have min ex-kæreste som kunde pga. vores adresse 

Anmeld

29. april 2012

Mom2

Babymor2010 skriver:

Hmm gode erfaringer kan jeg ikke lige kalde det, for de ville ikke have min ex-kæreste som kunde pga. vores adresse 

Sådan er det ved alle forsikrings selskaber, de har alle sammen nogle områder hvor de ikke vil lave forsikringer for folk

Anmeld

29. april 2012

Clisolka

Christina9870 skriver:

Sådan er det ved alle forsikrings selskaber, de har alle sammen nogle områder hvor de ikke vil lave forsikringer for folk

Sikkert..... Det skulle ikke undre mig 

Anmeld

29. april 2012

Mom2

Babymor2010 skriver:

Sikkert..... Det skulle ikke undre mig 

Jeg ved det med sikkerhed, manden har solgt forsikringer og det selskab han solgte for havde også nogle områder som var black listed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.