Erfaring med ALKA forsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

JanetBJ

Jeg har ulykkesforsikring + indboforsikring hos ALKA, og jeg er meget tilfreds, indtil videre. Men har så heller ikke haft indbrud eller haft brug for dem endnu, så det er vel meget godt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

pernille.23

de fleste af vores forsikringer er også hos ALKA, da vi kunne spare ca 4000 om året.. vi har været fint tilfredse med dem indtil videre, men vi har self heller ikke haft brug for dem endnu..

Anmeld

27. april 2012

jydeinden

vi har ikke Alka, men gf forsikring og er ganske tilfreds

Anmeld

27. april 2012

Clotte

Vi har ALKA og vi er meget tilfreds med dem

Vi har haft brug for dem en del gange og vi har aldrig haft problemer med ikke at få dækket hvad der skulle dækkes.

Det vi har fået dækket ved dem har været fryser med indhold der stod af, en håndvask hvor der var blevet tabt en bormaskine ned i, haveredskaber og værktøj ved et indbrud i vores skur samt indhold af en anden fryser da der var strømsvigt i forbindelse med uvejr.

De hjalp os også da der var en klovn der bakkede ind i vores bil sidste år med at få vores skade lavet på den anden mand forsikring.

Clotte

Anmeld

28. april 2012

chael

Vi havde engang gode erfaringer med dem.

Men ikke længere og skal aldrig forsikres der mere. Der ligger mange ting til grund!!

Men vi er nu glade for tryg og de er også billigere!!

*C

Anmeld

29. april 2012

K&S

forår skriver:

Jeg har ALKA og er meget glad for det. Jeg har intet negativt at sige. Jeg kørte galt for nogen år tilbage( det var min skyld) bilen havde kostet mig 40.000kr og jeg fik 40.000kr af ALKA da den har totalskadet. Det synes jeg var en god handlen, hvis man kan kalde det det. Jeg havde haft bilen i knap 2år.

Nu har jeg så fået bil igen, og det er vel 7år siden jeg smadrede den anden bil, og da jeg ringede for at hører hvad det ville koste at få den forsikret fik jeg først en pris som var ret høj, dette grundet at jeg var hoppe op i trin pga den tidligere bil, men efter en god snak fik jeg en helt anden pris Dette også grundet at jeg for mange år siden deltog i et kursus "respekt for fart".

Ellers synes jeg at det er gode til at oplyse og ting og sager når man ringer, både fordele og ulemper.

Lige pt har jeg haft snakket meget med dem ang en bule imin bil, som en anden har lavet og jeg synes at de har været gode til at forklare mig hvordan og hvorledes-

Så herfra er er kun

Men alle folk har jo forskellige historier at fortælle om den her slags. Det er ex ikke længe siden jeg læste et hurra indlæg om TRYK forsikring og dem har jeg kun dårligt at sige om.

Dejligt at høre  jeg har nemlig sendt papirerne retur i går

Anmeld

29. april 2012

K&S

Amandas-mor skriver:

Vi har god erfaring. Husk at hvis du er medlem af 3F kan du få det rigtig billigt i Alka

Tak for svar  Jeg er medlem af HK, så det er også til gode priser!

Anmeld

29. april 2012

K&S

Chel1992 skriver:

Har ALKA men overvejer at skifte til noget andet da jeg syntes det er meget uoverskueligt. Man skal have flere forskellige forsikringer for at være sikker på man har dækket det hele. fx den jeg har, har jeg lige fundet ud af at den dækker ikke kumme og glas så hvis jeg smadre et vindue eller mit toilet så får jeg det ikke dækket fordi det åbenbart er en anden forsikring derinde så kan det altså gå hen og blive lidt små krydderet i prisen..

Hvilken boligform bor du i?

I lejebolig er det ejendomsselskabet, der skal dække skade på glas & kumme og i ejerbolig (ikke hus) dækker ejendommens husforsikring som oftest

Anmeld

29. april 2012

K&S

JanetBJ skriver:

Jeg har ulykkesforsikring + indboforsikring hos ALKA, og jeg er meget tilfreds, indtil videre. Men har så heller ikke haft indbrud eller haft brug for dem endnu, så det er vel meget godt ...

Anmeld

29. april 2012

K&S

pernille.23 skriver:

de fleste af vores forsikringer er også hos ALKA, da vi kunne spare ca 4000 om året.. vi har været fint tilfredse med dem indtil videre, men vi har self heller ikke haft brug for dem endnu..

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.