Jeg har ALKA og er meget glad for det. Jeg har intet negativt at sige. Jeg kørte galt for nogen år tilbage( det var min skyld) bilen havde kostet mig 40.000kr og jeg fik 40.000kr af ALKA da den har totalskadet. Det synes jeg var en god handlen, hvis man kan kalde det det. Jeg havde haft bilen i knap 2år.
Nu har jeg så fået bil igen, og det er vel 7år siden jeg smadrede den anden bil, og da jeg ringede for at hører hvad det ville koste at få den forsikret fik jeg først en pris som var ret høj, dette grundet at jeg var hoppe op i trin pga den tidligere bil, men efter en god snak fik jeg en helt anden pris
Dette også grundet at jeg for mange år siden deltog i et kursus "respekt for fart".
Ellers synes jeg at det er gode til at oplyse og ting og sager når man ringer, både fordele og ulemper.
Lige pt har jeg haft snakket meget med dem ang en bule imin bil, som en anden har lavet og jeg synes at de har været gode til at forklare mig hvordan og hvorledes-
Så herfra er er kun
Men alle folk har jo forskellige historier at fortælle om den her slags. Det er ex ikke længe siden jeg læste et hurra indlæg om TRYK forsikring og dem har jeg kun dårligt at sige om.
Anmeld