Jeg troede jeg kunne holde det hemmeligt til efter NF... Det var umuligt...
Fik mave på ret hurtigt... Havde fortalt det til nogle jeg kunne stole på, troede jeg... Da jeg var mellem 6-8 uger henne var der nogle der valgte at fortælle det til andre... Så det nåede jeg ikke selv... Jeg var så sur og gal... Grr...
Man skal hvert fald tænke sig godt om inden man fortæller det til nogle andre inden man offentliggøre det for resten af sin omgangskreds+familie...
Da jeg blev gravid med Julie, gik der næsten 4 måneder før familien fik det at vide, fordi jeg var så bekymret for hvad de vil sige til at vi nu skulle have et barn, A og jeg havde været sammen i knap et ½ år, før det var vi bedste venner inden vi fandt sammen...
Fordi det blev fortalt så sent var også fordi jeg var så skidt, kvalme og opkast hver dag... Så lukkede mig selv inde og folk hørte fra ikke mig særlig tit...
Men inden vi overhovedet nåede at fortælle noget til familie og venner, havde svigermor luret den... Der er noget med at man kan se det i øjnene på en hvis man er gravid... Det kunne hun ved mig, det var glasklare...
Har hørt flere sige at de kan se det på den måde hvis man er gravid.. og ikke har fortalt noget...
Anmeld