Ja, bare rolig jeg er ikke gravid

Det er ikke planen det skal ske før om nogen år! MEN nu spørger jeg i god tid, for hvis jeg spurgte om det her om nogle år når jeg er med rogn, kunne i bare regne ud jeg er gravid. Hehe

Anyway. Vi har lidt en drøm om at være rigtig hemmelighedskræmmere ved barn nr. 2.
Da jeg ventede Rose, fortalte vi om graviditeten i uge 7. Vi fik ikke det der fantastiske: "Du skal være mormor/farmor/whatever"-moment, fordi vi var bange for folks reaktion. Unge, havde ikke været sammen så længe dengang, under uddannelse... Så derfor var det mere sådan forsigtigt: "Nu må du ikke blive sur, men jeg er gravid/jeg skal være far".
Næste gang vil jeg gerne gøre alt det jeg ikke fik lov til første gang! Planen er ikke at fortælle jeg er gravid før efter NF. Men jeg ville høre om i tror det er realistisk? Jer der har 2 børn eller flere, kunne i holde det hemmeligt så længe 2. gang? Tænker på mavens størrelse. Jeg SKAL være slank igen inden barn nr. 2, så hvad gør man lige? Begynder at gå i løsere tøj fra man planlægger graviditeten, så folk ikke lugter lunten?
Vi vil heller ikke fortælle nogen kønnet før jeg har født. Tror i det er urealistisk? Vi vil gerne selv vide det, men synes det kunne være skægt at holde det hemmeligt indtil fødslen. Men tror i folk ville synes det var træls, hvis nu de gerne ville købe gaver osv.? Navnet skal også være hemmeligt, men det var det også med Rose..
Nårh ja, og hvilke navne synes i passer til Rose? Både dreng og pige. Må meget gerne kunne siges både på dansk og engelsk, da jeg er ½ englænder og har meget familie i England
Anmeld