Team Putte skriver:
Hehe jeg har oz hørt folk der har flere navne og så venter de med at vælge til de ser hvad barnet ligner..
Personligt tror jeg ik på den der med at man ligner et navn.. Der er noget med personlighed og nogle navne der hænger bedre sammen end andre, men personligheden træder jo ik frem som sådan hos en nyfødt 
Tror uanset hvilket navn man vælger kommer til at forbinde guldklumpen med navnet og så kan man ik forestille sig barnet skal hedde noget andet 
Men kan godt forstå du tvivler lidt indimellem når du har haft det sådan med navnet fra starten.. Men det betyder meget for din mand ik?
Der er jeg så uenig. 
Vi have tre navnealternativer klar før fødslen med storesøster - og hver sin favorit - men da hun først var født, så var der faktisk kun et af navnene, som passede til hende.
Nej, de kan jo ikke snakke, men de har faktisk ansigtstræk, temperament og blik, så man får jo et indtryk af dem alligevel.
Det morsomme var, at da svigers hilsede på hende første gang, var de faktisk enige med os, selvom de i udganspunktet slet ikke var begejstrede for navnet...
Anmeld