Stor 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

2D scanning er vidst ligesom NF... Er ikke lige helt inde på området hvad forskellen er.... 

Jeg synes 10 billeder var rigeligt... 

Dejligt at høre det går fantastisk... 

Her går det da også godt.. Sådan nogenlunde... 

Julie elsker at gå i børnehave... 

Lina kæmper jeg med, mht til vægten... Hun tager ikke det på hun skal, hun ligger langt under kurvene som hun burde følge... 

Hun er 7 måneder og vejer 6280g... En lille en er hun... Så går til kontrol med hende hver 14. dag... Havde lidt problemer med grødmåltiderne med hende, men det går lidt bedre med det nu... 

Jeg ved seriøst heller ikke hvad jeg skal med alle de billeder - tror jeg vil gøre som Michelle skrev tidligere, ligge dem i en kasse med andre ting fra graviditeten - og så kan vores datter få den når hun bliver stor

Vi skal flytte imorgen, hvilket jeg ser suuuper meget frem til - kan slet ikke vente, bliver bare så dejlgt at vågne op i en ny lejlighed og have ro omkring sig!!

Åhh, det lyder ikke for godt med den kamp om vægten,men mon ikke der kommer styr på det inden længe? Tager hun ikke på, eller er det fordi hun ikke rigtigt vil spise?

Ej, utroligt at Julie allerede er blevet så stor at hun går i BH - tiden flyver jo virkelig bare afsted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Jeg ved seriøst heller ikke hvad jeg skal med alle de billeder - tror jeg vil gøre som Michelle skrev tidligere, ligge dem i en kasse med andre ting fra graviditeten - og så kan vores datter få den når hun bliver stor

Vi skal flytte imorgen, hvilket jeg ser suuuper meget frem til - kan slet ikke vente, bliver bare så dejlgt at vågne op i en ny lejlighed og have ro omkring sig!!

Åhh, det lyder ikke for godt med den kamp om vægten,men mon ikke der kommer styr på det inden længe? Tager hun ikke på, eller er det fordi hun ikke rigtigt vil spise?

Ej, utroligt at Julie allerede er blevet så stor at hun går i BH - tiden flyver jo virkelig bare afsted..

Årh hvor lækkert...  Altid dejligt at "få" ny bolig.... 

Ja det var også en mulighed, har selv tænkt på at lave et eller andet med scanningsbillederne her til tøserne... 

Lina spiser skam fint nok, og andre gange spiser hun næsten ikke noget... Hun tager på, men alt for lidt.. Jo håber da inden længe at hun er med i vægten igen... 

Ja er du vimmer mand... Det går sq for hurtigt fra de bliver født og så fremad.... Kan jo knap nok selv følge med... 

Anmeld

8. maj 2012

Darling<3

Så kom der billeder på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.