Stor 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

haha, ja det må du sku. Tænk dig vi andre skal vente MINIMUM 40+ uger. hahahahahah.

Men de 10 uger de skal sku nok gå hurtigt søde..

Hehe, jo jo, det er selvfølgelig rigtigt nok

Ej, tiden skal nok gå hurtigt - det har den gjort indtil videre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Hehe, jo jo, det er selvfølgelig rigtigt nok

Ej, tiden skal nok gå hurtigt - det har den gjort indtil videre!

Ja det er dejligt. Og nu kommer der sommer og varme. Mums. Så kan du svede kan du.

Anmeld

24. april 2012

JH12

Darling<3 skriver:

Det var simpelthen det bedste jeg har oplevet - at se sit barn så tydeligt og kunne sætte ansigt på den lille man bærer i maven - det bliver ikke bedre

Okay, det var også mange billeder, vi fik 71 billeder med hjem - plus cd med billeder og video ( og en gratis scanning om 2 uger, med hjertebamse&nbsp

Ja så får man pludselig ansigt på sin lille baby i maven, og det er vildt at se hvor meget man faktisk kan se, og se babyens træk
Dejligt i skal til endnu en scanning, jeg må bare vente til min lille pige gider at møde verden..

Anmeld

24. april 2012

M (:

Gooodaften søde Piger

Jeg må simpelthen prale en smule Har sammen med manden været til en stor 3d scanning idag - hos Scanningsjordemoderen - det var den BEDSTE oplevelse, ever!!

Vi fik næsten en time's scanning og en hulans masse lækre billeder - for fanden hvor jeg glæder mig til at se vores guld pige om 10 uger!!!!!

Hun får en sød lille opstopper næse, runde æblekinder og trut mund - efter sin smukke Moar Lange øjenvipper, hage og små søde øre efter Farmanden Årrrh hvor jeg bare glææææder mig til at se hende irl....! :')

Har egenligt et spørgsmål til jer som har været til stor 3D scanning - Hvor mange billeder fik i med hjem??

Lægger selv nogle billeder op imorgen, orker ikke at gøre det nu

Kram fra en over lykkelig mor

Ej, hvor fedt søde! Glæder mig til at se billeder og høre det hele - måske allerede i næste uge? Wauw, er der virkelig kun 10 uger tilbage.. Synes lige du har fortalt, at der var en lille spire på vej! 

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er dejligt. Og nu kommer der sommer og varme. Mums. Så kan du svede kan du.

Hahaha, ja det kan jeg da rigtig nok - men skal også prøve at nyde sommeren ude på min altan - vi flytter imorgen - glæder mig så meget til at komme væk her fra Vanløse Hehe..

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Joyce1986 skriver:

Ja så får man pludselig ansigt på sin lille baby i maven, og det er vildt at se hvor meget man faktisk kan se, og se babyens træk
Dejligt i skal til endnu en scanning, jeg må bare vente til min lille pige gider at møde verden..

Amen det er så fantastisk - er blevet helt forelsket i hende, hehe

Hehe, du har snart din pige i dine arme - 2 uger til termin

Anmeld

24. april 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Hahaha, ja det kan jeg da rigtig nok - men skal også prøve at nyde sommeren ude på min altan - vi flytter imorgen - glæder mig så meget til at komme væk her fra Vanløse Hehe..

Ja ud og nyde det dejlige vejr.

Skønt. Det blvier sku godt for jer søde.

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

M (: skriver:

Ej, hvor fedt søde! Glæder mig til at se billeder og høre det hele - måske allerede i næste uge? Wauw, er der virkelig kun 10 uger tilbage.. Synes lige du har fortalt, at der var en lille spire på vej! 

Ja det kunne det måske godt blive søde, kommer hjem fredag

Ja der er kun 10 uger tilbage, det er slet ikke til at forstå Hihi..

Glæder mig helt vildt til at se hende igen, og snart holde hende

Anmeld

24. april 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Ja det kunne det måske godt blive søde, kommer hjem fredag

Ja der er kun 10 uger tilbage, det er slet ikke til at forstå Hihi..

Glæder mig helt vildt til at se hende igen, og snart holde hende

Denne fredag? Har fri på tirsdag, hvis det er (:

Kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt! Er slet ikke spor misundelig

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

M (: skriver:

Denne fredag? Har fri på tirsdag, hvis det er (:

Kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt! Er slet ikke spor misundelig

Ja denne fredag - men jeg tænker godt nok at jeg tager hjem efter weekenden - søndag aften eller mandag formiddag - skal jo have styr på den nye lejlighed

Neej, det er du da ikke mus, hihi... Glæder mig så meget til at du står med en flot positiv test...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.