Stor 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.029 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Darling<3

Gooodaften søde Piger

Jeg må simpelthen prale en smule Har sammen med manden været til en stor 3d scanning idag - hos Scanningsjordemoderen - det var den BEDSTE oplevelse, ever!!

Vi fik næsten en time's scanning og en hulans masse lækre billeder - for fanden hvor jeg glæder mig til at se vores guld pige om 10 uger!!!!!

Hun får en sød lille opstopper næse, runde æblekinder og trut mund - efter sin smukke Moar Lange øjenvipper, hage og små søde øre efter Farmanden Årrrh hvor jeg bare glææææder mig til at se hende irl....! :')

Har egenligt et spørgsmål til jer som har været til stor 3D scanning - Hvor mange billeder fik i med hjem??

Lægger selv nogle billeder op imorgen, orker ikke at gøre det nu

Kram fra en over lykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Darling<3

Hiver den lige op - jeg er vel ikke den eneste der har været til 3D

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Det var da alligevel ekstremt..

Anmeld

24. april 2012

MissMaria

Darling<3 skriver:

Gooodaften søde Piger

Jeg må simpelthen prale en smule Har sammen med manden været til en stor 3d scanning idag - hos Scanningsjordemoderen - det var den BEDSTE oplevelse, ever!!

Vi fik næsten en time's scanning og en hulans masse lækre billeder - for fanden hvor jeg glæder mig til at se vores guld pige om 10 uger!!!!!

Hun får en sød lille opstopper næse, runde æblekinder og trut mund - efter sin smukke Moar Lange øjenvipper, hage og små søde øre efter Farmanden Årrrh hvor jeg bare glææææder mig til at se hende irl....! :')

Har egenligt et spørgsmål til jer som har været til stor 3D scanning - Hvor mange billeder fik i med hjem??

Lægger selv nogle billeder op imorgen, orker ikke at gøre det nu

Kram fra en over lykkelig mor

Hvor skønt - 10 uger skal nok gå hurtigt ;0)
Har aldrig været til 3D scanning, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

MissMaria skriver:

Hvor skønt - 10 uger skal nok gå hurtigt ;0)
Har aldrig været til 3D scanning, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål

Ja mon ikke det nok skal gå hurtigt

Anmeld

24. april 2012

Frk-Lotusblomst

Eij søde. hvor fedt.
Glæder mig mega til at se billeder af jeres lille guld pige.

Kun 10 uger tilbage. Det er jo sindssygt.

Anmeld

24. april 2012

JH12

Jeg er helt enig, det er noget af det støreste at se baby i sådan en 3D scanning, det gjorde vi i uge 15+2 og 29+1 ..
Til scanningen i uge 29, fik vi 80 stk. Billeder med hjem, fik dem også med på cd og video af babyen

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Eij søde. hvor fedt.
Glæder mig mega til at se billeder af jeres lille guld pige.

Kun 10 uger tilbage. Det er jo sindssygt.

Ja det var super fedt smukke - kan heller ikke helt acceptere at skulle vente i 10 uger endnu, men det bliver jeg jo nød til

Anmeld

24. april 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Ja det var super fedt smukke - kan heller ikke helt acceptere at skulle vente i 10 uger endnu, men det bliver jeg jo nød til

haha, ja det må du sku. Tænk dig vi andre skal vente MINIMUM 40+ uger. hahahahahah.

Men de 10 uger de skal sku nok gå hurtigt søde..

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Joyce1986 skriver:

Jeg er helt enig, det er noget af det støreste at se baby i sådan en 3D scanning, det gjorde vi i uge 15+2 og 29+1 ..
Til scanningen i uge 29, fik vi 80 stk. Billeder med hjem, fik dem også med på cd og video af babyen

Det var simpelthen det bedste jeg har oplevet - at se sit barn så tydeligt og kunne sætte ansigt på den lille man bærer i maven - det bliver ikke bedre

Okay, det var også mange billeder, vi fik 71 billeder med hjem - plus cd med billeder og video ( og en gratis scanning om 2 uger, med hjertebamse&nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.