Stor 3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

UngMor17

Darling<3 skriver:

Gooodaften søde Piger

Jeg må simpelthen prale en smule Har sammen med manden været til en stor 3d scanning idag - hos Scanningsjordemoderen - det var den BEDSTE oplevelse, ever!!

Vi fik næsten en time's scanning og en hulans masse lækre billeder - for fanden hvor jeg glæder mig til at se vores guld pige om 10 uger!!!!!

Hun får en sød lille opstopper næse, runde æblekinder og trut mund - efter sin smukke Moar Lange øjenvipper, hage og små søde øre efter Farmanden Årrrh hvor jeg bare glææææder mig til at se hende irl....! :')

Har egenligt et spørgsmål til jer som har været til stor 3D scanning - Hvor mange billeder fik i med hjem??

Lægger selv nogle billeder op imorgen, orker ikke at gøre det nu

Kram fra en over lykkelig mor

Super dejligt med sådan en positiv oplevelse i har fået jer!

Og smuk lille pige i venter jer lader det til.  Kan godt forstå I glæder jer!

Jeg har også været til en stor 3d scanning, og vil give dig ret i det var den fedeste og mest specielle oplevelse jeg har prøvet! 

Jeg fik to cd'er og 50 scannings billeder. På den ene cd var der video af selve hele scanningen. På den anden cd var der 78 forskellige billeder af min lille prinsesse. Og i hånden fik jeg så de 50 scanningsbilleder. Det kostede mig 1200kr. og fik et tilbud, så at jeg kan komme til endnu en stor 3d scanning, for kun 100kr igen hvis jeg lyster. Super godt tilbud. 

Hvor mange billeder fik du? Håber du ligger nogle ind af prinsessen, det vil jeg ihvertfald glæde mig til at se! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mother-love

Darling<3 skriver:

Gooodaften søde Piger

Jeg må simpelthen prale en smule Har sammen med manden været til en stor 3d scanning idag - hos Scanningsjordemoderen - det var den BEDSTE oplevelse, ever!!

Vi fik næsten en time's scanning og en hulans masse lækre billeder - for fanden hvor jeg glæder mig til at se vores guld pige om 10 uger!!!!!

Hun får en sød lille opstopper næse, runde æblekinder og trut mund - efter sin smukke Moar Lange øjenvipper, hage og små søde øre efter Farmanden Årrrh hvor jeg bare glææææder mig til at se hende irl....! :')

Har egenligt et spørgsmål til jer som har været til stor 3D scanning - Hvor mange billeder fik i med hjem??

Kan godt huske da vi var oppe til den 3 D scanning detvar fantastisk. Vi fik også sygt mange billeder. Jordmoderen måtte lige tage et break med at printe ud da printeren ikke kunne følge med og blev mega varm. Men vi fik ca. 180 billeder tror jeg detvar. Plus en video self. Plus en cd med alle billederne på også.

Det vildt hvor meget man kan se på de billeder. Når man sammenligner billederne med den bette når han/ hun er født så er man slet ikke tvivl om at det er ham/ hende.

Held og lykke med den bette trold inde i maven

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

UngMor17 skriver:

Super dejligt med sådan en positiv oplevelse i har fået jer!

Og smuk lille pige i venter jer lader det til.  Kan godt forstå I glæder jer!

Jeg har også været til en stor 3d scanning, og vil give dig ret i det var den fedeste og mest specielle oplevelse jeg har prøvet! 

Jeg fik to cd'er og 50 scannings billeder. På den ene cd var der video af selve hele scanningen. På den anden cd var der 78 forskellige billeder af min lille prinsesse. Og i hånden fik jeg så de 50 scanningsbilleder. Det kostede mig 1200kr. og fik et tilbud, så at jeg kan komme til endnu en stor 3d scanning, for kun 100kr igen hvis jeg lyster. Super godt tilbud. 

Hvor mange billeder fik du? Håber du ligger nogle ind af prinsessen, det vil jeg ihvertfald glæde mig til at se! 

Det var den dejligste oplevelse ever, kan kun anbefale folk at blive scannet samme sted

Amen det er så fantastisk at se sin lille pige spjætte rundt, lave ansigter og smile - hun åbnede også øjnene kort, så der blev der hurtigt taget 2 billeder Hihi...

Det er bare så mange billeder man får til en stor scanning - vi fik 71 billeder med i hånden, cd antallet kender jeg ikke - men vi fik også scanningen på video ( cd ) med samtalen på Hehe.. Så nu har jeg det vildeste rygestop's kursus også - men det har da virket, har ikke røget siden igår aftes Er faktisk stolt af mig selv

Hvor lang tid har du tilbage af din graviditet? Synes du skal snuppe endnu en scanning - især når du kan få den så billigt!!

Vi har fået en gratis scanning, til om 14 dage - og vi får en hjertebamse med hjem

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

michelledam skriver:

Kan godt huske da vi var oppe til den 3 D scanning detvar fantastisk. Vi fik også sygt mange billeder. Jordmoderen måtte lige tage et break med at printe ud da printeren ikke kunne følge med og blev mega varm. Men vi fik ca. 180 billeder tror jeg detvar. Plus en video self. Plus en cd med alle billederne på også.

Det vildt hvor meget man kan se på de billeder. Når man sammenligner billederne med den bette når han/ hun er født så er man slet ikke tvivl om at det er ham/ hende.

Held og lykke med den bette trold inde i maven

Ej er det rigtigt?? Det var da for sygt mange billeder - puuha - godt jeg ikke er printeren Hehe..

Men helt ærligt, hvad pokker skal man stille op med alle de billeder?? Man kan jo ikke hænge dem alle op.. Og de skal heller ikke smides ud! Men hvad så?

Nøj, nu glæder jeg mig bare endnu mere, bliver så spændene at se hende - og om hun ligner hende på billederne

Tuuusinde tak

Anmeld

24. april 2012

Mother-love

Darling<3 skriver:

Ej er det rigtigt?? Det var da for sygt mange billeder - puuha - godt jeg ikke er printeren Hehe..

Men helt ærligt, hvad pokker skal man stille op med alle de billeder?? Man kan jo ikke hænge dem alle op.. Og de skal heller ikke smides ud! Men hvad så?

Nøj, nu glæder jeg mig bare endnu mere, bliver så spændene at se hende - og om hun ligner hende på billederne

Tuuusinde tak

Jeg har gemt billederne og cderne i en kasse hvor isabellas armbånd fra hospitalet ligger, samt hendes første hue, min vandre jornal og div. Fra min graviditet og ting som er specielle som hun vokser fra. Ligeså ledes at jeg vil ligge hendes første hårlok og tænder i.

Jeg er ret sikker på at din baby ligner den på scanningerne. Det er jo det samme barn.

Det er så stort at få et barn. Man troede man kendte til den største kærlighed men nej den kender man først når man har fået børn.

Anmeld

24. april 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Ja denne fredag - men jeg tænker godt nok at jeg tager hjem efter weekenden - søndag aften eller mandag formiddag - skal jo have styr på den nye lejlighed

Neej, det er du da ikke mus, hihi... Glæder mig så meget til at du står med en flot positiv test...!

Ej, hvor ærgeligt.. Jeg har nemlig divi hele weekenden (fredag kl. 18-søndag kl. 12).. 

Hvor er du sød 

Anmeld

24. april 2012

UngMor17

Darling<3 skriver:

Det var den dejligste oplevelse ever, kan kun anbefale folk at blive scannet samme sted

Amen det er så fantastisk at se sin lille pige spjætte rundt, lave ansigter og smile - hun åbnede også øjnene kort, så der blev der hurtigt taget 2 billeder Hihi...

Det er bare så mange billeder man får til en stor scanning - vi fik 71 billeder med i hånden, cd antallet kender jeg ikke - men vi fik også scanningen på video ( cd ) med samtalen på Hehe.. Så nu har jeg det vildeste rygestop's kursus også - men det har da virket, har ikke røget siden igår aftes Er faktisk stolt af mig selv

Hvor lang tid har du tilbage af din graviditet? Synes du skal snuppe endnu en scanning - især når du kan få den så billigt!!

Vi har fået en gratis scanning, til om 14 dage - og vi får en hjertebamse med hjem

Hvor dejligt! Håber på at se en masse fine billeder af jeres prinsesse 

Jeg har termin om 11 dage, så jeg tror ikke jeg kan nå endnu en scanning, da der er lang vej derhen. Og med den store mave er det for besværligt at sidde i en bil i over en time 

Super dejligt i når nummer to scanning. Hvor langt har du tilbage? 

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Gooodaften søde Piger

Hvor fedt!! 

Jeg var selv til 2D/3D scanning med Lina... Jeg fik omkring 10 billeder med hjem og en video.... 

Shit man, tiden er fløjet afsted, husker det som var det igår du sagde at du var gravid... 

Håber det ellers går godt? 

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Hvor fedt!! 

Jeg var selv til 2D/3D scanning med Lina... Jeg fik omkring 10 billeder med hjem og en video.... 

Shit man, tiden er fløjet afsted, husker det som var det igår du sagde at du var gravid... 

Håber det ellers går godt? 

Hvad er en 2D scanning?? Hihi...

10 billeder var ikke meget i forhold til hvad vi andre har fået med hjem Men helt ærligt, hvad skal man egenligt også med så mange ? Hehe..

Det føles også lidt som om det var igår, men alligevel er der bare gået over 30 uger, testede jo meget før tid

Det går bare skiiiide godt, kan faktisk ikke klage over noget som helst - hvordan går det med dig/jer?

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Hvad er en 2D scanning?? Hihi...

10 billeder var ikke meget i forhold til hvad vi andre har fået med hjem Men helt ærligt, hvad skal man egenligt også med så mange ? Hehe..

Det føles også lidt som om det var igår, men alligevel er der bare gået over 30 uger, testede jo meget før tid

Det går bare skiiiide godt, kan faktisk ikke klage over noget som helst - hvordan går det med dig/jer?

2D scanning er vidst ligesom NF... Er ikke lige helt inde på området hvad forskellen er.... 

Jeg synes 10 billeder var rigeligt... 

Dejligt at høre det går fantastisk... 

Her går det da også godt.. Sådan nogenlunde... 

Julie elsker at gå i børnehave... 

Lina kæmper jeg med, mht til vægten... Hun tager ikke det på hun skal, hun ligger langt under kurvene som hun burde følge... 

Hun er 7 måneder og vejer 6280g... En lille en er hun... Så går til kontrol med hende hver 14. dag... Havde lidt problemer med grødmåltiderne med hende, men det går lidt bedre med det nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.