UngMor17 skriver:
Super dejligt med sådan en positiv oplevelse i har fået jer!
Og smuk lille pige i venter jer lader det til.
Kan godt forstå I glæder jer!
Jeg har også været til en stor 3d scanning, og vil give dig ret i det var den fedeste og mest specielle oplevelse jeg har prøvet!
Jeg fik to cd'er og 50 scannings billeder. På den ene cd var der video af selve hele scanningen. På den anden cd var der 78 forskellige billeder af min lille prinsesse. Og i hånden fik jeg så de 50 scanningsbilleder. Det kostede mig 1200kr. og fik et tilbud, så at jeg kan komme til endnu en stor 3d scanning, for kun 100kr igen hvis jeg lyster. Super godt tilbud.
Hvor mange billeder fik du? Håber du ligger nogle ind af prinsessen, det vil jeg ihvertfald glæde mig til at se! 
Det var den dejligste oplevelse ever, kan kun anbefale folk at blive scannet samme sted 
Amen det er så fantastisk at se sin lille pige spjætte rundt, lave ansigter og smile - hun åbnede også øjnene kort, så der blev der hurtigt taget 2 billeder
Hihi...
Det er bare så mange billeder man får til en stor scanning - vi fik 71 billeder med i hånden, cd antallet kender jeg ikke - men vi fik også scanningen på video ( cd ) med samtalen på
Hehe.. Så nu har jeg det vildeste rygestop's kursus også - men det har da virket, har ikke røget siden igår aftes
Er faktisk stolt af mig selv
Hvor lang tid har du tilbage af din graviditet? Synes du skal snuppe endnu en scanning - især når du kan få den så billigt!!
Vi har fået en gratis scanning, til om 14 dage - og vi får en hjertebamse med hjem 
Anmeld