navnet Damian/en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Så passer det jo fint til dit barn

Det var heller ikke for at være strid - har selv en datter der hedder Elenaog Angelica til mellemnavn. Navnet er af spansk afstamning, og da hendes far har rødder i Peru og Spanien, har vi valgt at give hende navn derefter samt give hendes peruvianske oldemors navn videre -Angelica.

nej nej, sådan tolkede jeg det skam heller ikke!
Det synes jeg er super smukt. Jeg ELSKER spanske navne, er selv totalt vild med navnet Penélope  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Det er da meget logisk, i så fald
uden at have tjekket op på det, mener jeg at Damian med a er græsk. 

Det kan godt være at Damon/ion er den engelske måde, aner det ikke, men fandt lige et "stykke" om Damon and Pythias. Eller måske er det et helt andet navn hehe

Har lige linket, hvis du er interesseret

http://da.w3dictionary.org/index.php?q=damon+and+pythias

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

Nolle

Anonym skriver:

nej, er du da vimmer! hehe. Jeg har også som regel meget bestemte holdninger med navne - enten fungerer de, eller så gør de ikke. Men Damian/en er jeg slet ikke sikker på, jeg er lige midt imellem!

RÅB DET ! .. hvis det lyder godt i huset/lejeligeheden/skoven eller hvor nu du bor. Så er det navnet ;D haha

Anmeld

23. april 2012

Rsa

Anonym skriver:

nej nej, sådan tolkede jeg det skam heller ikke!
Det synes jeg er super smukt. Jeg ELSKER spanske navne, er selv totalt vild med navnet Penélope  

Det var godt 

Penelope er også et skønt navn 

Anmeld

23. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Så er det jo det perfekte navn! jeg går ikke ind for det der med at navngive sit barn i maven - hvad hvis det bare ikke er et barn med det navn?

JA du har helt ret vi havde også fundet nogle stykker men da han kom ud lignede han altså en daniel så det var godt det var en af navne

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det kan godt være at Damon/ion er den engelske måde, aner det ikke, men fandt lige et "stykke" om Damon and Pythias. Eller måske er det et helt andet navn hehe

Har lige linket, hvis du er interesseret

http://da.w3dictionary.org/index.php?q=damon+and+pythias

/Fenja

Jeg tror det ikke
Tak, det er sødt af dig, men ja, det er et helt andet navn - Damon er dog også ret sødt  Får mig til at tænke på Matt Damon.

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Nolle skriver:

RÅB DET ! .. hvis det lyder godt i huset/lejeligeheden/skoven eller hvor nu du bor. Så er det navnet ;D haha

HAHAHA! Det gør jeg lige næste gang jeg er et sted hvor jeg kan tillade mig det - tror mine naboer bliver lidt sure

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Det var godt 

Penelope er også et skønt navn 

Ja, ikke.... Synes det er så smukt

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

JA du har helt ret vi havde også fundet nogle stykker men da han kom ud lignede han altså en daniel så det var godt det var en af navne

Jaaa, det er da bare helt perfekt! Vi gør det på samme måde

Anmeld

23. april 2012

Nolle

Anonym skriver:

HAHAHA! Det gør jeg lige næste gang jeg er et sted hvor jeg kan tillade mig det - tror mine naboer bliver lidt sure

Næææh .. De skal jo vende sig til det alligevel .. så om det kommer nu eller 9 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.