navnet Damian/en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Annette A

Har selv tit selv overvejet det, men kæresten sagde at folk måske ikke kan finde ud af om det er Damien eller Daniel. Men synes i hvert fald det er flot..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

anynom

Synes Damian er et flot flot navn

Og til alle jer, der siger I forbinder det med satan - der var en helgen ved navn Damian

http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Damian

Anmeld

24. april 2012

maria_wlt

Jeg kan rigtig godt li det

Anmeld

24. april 2012

Sara_S

Jeg synes navnet i sig selv er fint... men jeg kan ikke lade være med at tænke på filmen "The Omen" og det Ondes søn.

Anmeld

24. april 2012

Pinkrose

Elsker det navn og hvis jeg en dag er så heldig at få en dreng skal han endten hedde det til for eller mellem navn

Anmeld

24. april 2012

Isaac's mor

Syntes det er rigtig sødt! Har selv haft overvejet det navn

Anmeld

26. april 2012

AdamsMor

Jeg forbinder det altså også med gyserfilm... Men Hvis I får verdens sødeste Damian bliver det jo forbundet med noget godt, så I skal gøre som I selv synes.
Tit hører man også et navn på et barn og tænker at det lyder mærkeligt, men efter lidt tid synes man jo ikke at de kunne hedde andet end det

Anmeld

26. april 2012

celkt

jeg syntes det er en anelse øfimsetø, så ville personligt aldrig bruge det til mine sønner. Men jeg syntes da ikke det er fuldstændigt hæsligt..

Anmeld

26. april 2012

l.kjoeller

Har stemt ikke lige mig- navnet i sig selv er pænt nok , jeg kan bare ikke lade være at forbinde det med damien i filmen omen -( satans søn) plat i know

Anmeld

26. april 2012

lycly

Jeg bryder mig slet ikke om det, synes ikke det lyder pænt når man siger det højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.