navnet Damian/en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

En i min søns dp hed det - han havde en fransk mor og det blev udtalt "Damiang" (sådan ca )

Jeg bryder mig ikke om det! Kan ikke lade være med at assóciere det til djævelen (tror det er fordi Satans søn hedder det i South park...)

- og så er det bare for "udenlandsk" til mig...

Det lyder da også meget fedt  Dog ikke noget for mig, må jeg sige.

Hvad er der med det navn og "djævlen" - jeg har aldrig oplevet det!

Det er 100 % bevidst at det er internationalt - det ønsker vi nemlig, da det ikke er sikkert, at vi altid er bosat i DK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

åhhh ja så må i finde et navn mit i mellem

Hehe, jep ej, jeg synes det er et flot navn, dog aldrig et jeg har tænkt over! Men hvis vi får en dreng og han bare er en rigtig Damian/Damien, så skal han da hedde det

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Kan du ikke give mig nogle hints til de film, hvor det er brugt i forbindelse med "Djævlen"? Jeg har nemlig ikke selv erfaret det.

Det kan jeg ikke lige på stående fod, men måske det er i Omen at drengen hedder det. Ved bare at navnet for mig forbindes med Djævlen.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

FrkT

Jeg kan virkelig ikke fordrage det, mildt sagt. Synes simpelthen det skulle være ulovligt at kalde sit barn det samme som Djævlens søn 

Anmeld

23. april 2012

Nolle

HELT VILD MED DET !! 

Har osse sankket om det navn ;D

Anmeld

23. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Hehe, jep ej, jeg synes det er et flot navn, dog aldrig et jeg har tænkt over! Men hvis vi får en dreng og han bare er en rigtig Damian/Damien, så skal han da hedde det

nemlig ved ikke hvorfor men jeg kunne bare se da vores dreng kom til verden han var en daniel som vi havde bestemt

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det kan jeg ikke lige på stående fod, men måske det er i Omen at drengen hedder det. Ved bare at navnet for mig forbindes med Djævlen.

/Fenja

Den har jeg set, men det siger mig slet ikke noget. Men jeg er ikke religiøs, så for mig findes der ingen "djævel", så det er heldigvis ikke et problem men tak for svar!

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jeg kan virkelig ikke fordrage det, mildt sagt. Synes simpelthen det skulle være ulovligt at kalde sit barn det samme som Djævlens søn 

"djævlens søn" eksisterer ikke i min verden, heller ikke i min kærestes - så mon ikke det går 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Nolle skriver:

HELT VILD MED DET !! 

Har osse sankket om det navn ;D

Fedt nok! Jeg er ikke selv heeeeeeeelt vild med det, men jo mere vi snakker om det, jo mere kommer det ind på livet af mig - hvilken stavemåde tænker du på`?

Anmeld

23. april 2012

LinLin

Anonym skriver:

Det lyder da også meget fedt  Dog ikke noget for mig, må jeg sige.

Hvad er der med det navn og "djævlen" - jeg har aldrig oplevet det!

Det er 100 % bevidst at det er internationalt - det ønsker vi nemlig, da det ikke er sikkert, at vi altid er bosat i DK

Mine drenge har også "internationale" navne (David og Adam )

Ved det ikke (andet end S.P. for mit vedkommende) Kunne godt se en anden også forbandt det med djævelen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.