Nf 1:2 - suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Hailiesmom11

Krydser alt hvad jeg kan for at det går godt for jer i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Mor til L&S

og masser af tanker

Anmeld

27. april 2012

Mullefisen2011

Puhh kunne ikke gå forbi uden at give dig et og en masse krydsede   fingre og positive tanker herfra..

Anmeld

27. april 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hej

Vi har selv lige været turen igennem i starten af marts. Her var nakkefolden også over 4 mm og vi fik også 1:2.

Vi fik svar 3 dage efter at kromosomerne var normale, og alle de efterfølgende scanninger har været som de skulle. Vi blev scannet en uge efter og der havde alt rettet sig.

Vi skal til MD den 08. maj og håber at den scanning også er god, vi er blevet scannet lidt ekstra, 2 hjerte scanninger og en tidlig MD scanning.

Håber at I får et godt resultat.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

27. april 2012

Babymor 44

Tusind tak for alle jeres  og  - det har virkeligt lunet !

Men jeg må desværre hoppe ud af dette forum igen... har netop fået at vide, at pigen jeg venter, har Downs. Vores tilsammen 5 raske børn vil vi ikke byde en søskende, der skal tages specielt hensyn til, så vi har valgt at få en abort.

Er SÅ ked af det, og havde aldrig troet jeg skulle ende i en situtation hvor jeg frivilligt valgte abort... pyha, hvor der kører mange tanker rundt i hovedet nu, kroppen er jo stadig gravid, med kvalme og det hele... det er ret hårdt

Held og lykke til jer andre

Anmeld

27. april 2012

Kløver

Babymor 44 skriver:

Men jeg må desværre hoppe ud af dette forum igen... har netop fået at vide, at pigen jeg venter, har Downs. Vores tilsammen 5 raske børn vil vi ikke byde en søskende, der skal tages specielt hensyn til, så vi har valgt at få en abort.

Er SÅ ked af det, og havde aldrig troet jeg skulle ende i en situtation hvor jeg frivilligt valgte abort... pyha, hvor der kører mange tanker rundt i hovedet nu, kroppen er jo stadig gravid, med kvalme og det hele... det er ret hårdt

Kæmpe kæmpe kram herfra. Så ked af at høre de dårlige nyheder.
Håber det bedste for jer, og at du må komme igennem aborten, så godt som det nu kan lade sig gøre. Håber i kan nyde glæden i jeres andre 5 børn. Frygtelig situation du er blevet sat i, det fortjener ingen. Mange varme tanker og kram

Anmeld

27. april 2012

babymus77

Har sendt en besked i din anden tråd!!! Føler så meget med dig jer, i den smerte i måtte være i ligenu!!! Kæmpe kram Anne

Anmeld

27. april 2012

female

Babymor 44 skriver:

Hvor er det synd for jer! Masser af varme tanker herfra. Kram

Anmeld

27. april 2012

Camillos

Babymor 44 skriver:

øv øv øv ! håbede og bad til at barnet var raskt.. 

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

Kan se du ikke længere er aktiv bruger, men ville ikke forlade tråden uden at sende en masse kram din vej. Det bliver hårdt og jeg håber I kan støtte hinanden i denne svære tid. Alt muligt lykke sendes jeres vej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.