Nf 1:2 - suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

4kløver

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

tarkoflen

Åhh hvor er en besked at få jeg alt hvad jeg kan og sender mange gode tanker afsted jeres vej!

Mange

Anmeld

23. april 2012

Frk-Lotusblomst

Du får også et kram herfra og krydsede fingre om at alt er okay .
Vil vente på en update med krydsede lemmer.

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Babymor 44 skriver:

Er lige kommet hjem efter NF - og SUUUK - mit tal var 1:2 

Nakkefolden var 4 mm og jeg selv er 44, så det har selvfølgelig trukket en del ned

Bebsen var ellers livlig nok, vi hørte fin fin hjertelyd, men nakkefolden var altså "for stor"

Skal have lavet Moderkageprøve på onsdag og får svar inden weekenden - men hold da op, hvor er tiden lang... synes dagen til i dag var langt væk... og nu dette

Vi vidste jo godt vi lå i risikogruppen, men 1:2... DET havde vi nu ikke regnet med, det er liiige close nok

Sidder i selvynk med tårer i øjnene og irriterer mig over kvalme, halsbrand, brystspændinger - og synes det er svært at tænke "Der er 50% chance for et rask barn"... tænker lige så meget på at "Der er 50% risiko for et sygt barn" - ligger nemlig højt i alle risiko-tallene  

Det var bare et lille tiltrængt hjertesuk...

føj nogle tal at få stukket i hovedet Der er stadigvæk 50% chance som du selv siger.. jeg håber det bedste for dig 

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

23. april 2012

2721

23. april 2012

Tanjadamgaard

FrkZier skriver:

Du får lige et herfra og jeg krydser alt hvad jeg har at krydse, for at det bliver et positivt svar. Men det er jeg slet ikke i tvivl om at det gør, jeres lille guldklump er selvfølgelig rask 

Anmeld

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

For det bedste,
Og så får du lige et par krammere, det trænger du vidst ret meget til ..

Anmeld

23. april 2012

Jonatansmor

Babymor 44 skriver:

Er lige kommet hjem efter NF - og SUUUK - mit tal var 1:2 

Nakkefolden var 4 mm og jeg selv er 44, så det har selvfølgelig trukket en del ned

Bebsen var ellers livlig nok, vi hørte fin fin hjertelyd, men nakkefolden var altså "for stor"

Skal have lavet Moderkageprøve på onsdag og får svar inden weekenden - men hold da op, hvor er tiden lang... synes dagen til i dag var langt væk... og nu dette

Vi vidste jo godt vi lå i risikogruppen, men 1:2... DET havde vi nu ikke regnet med, det er liiige close nok

Sidder i selvynk med tårer i øjnene og irriterer mig over kvalme, halsbrand, brystspændinger - og synes det er svært at tænke "Der er 50% chance for et rask barn"... tænker lige så meget på at "Der er 50% risiko for et sygt barn" - ligger nemlig højt i alle risiko-tallene  

Det var bare et lille tiltrængt hjertesuk...

Anmeld

23. april 2012

Kløver

Kæmpe kram, håber på en positiv update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.