Nf 1:2 - suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Babymor 44

Åh, hvor det da luner med alle jeres  og   - tusinde tak

Jeg skal have lavet moderkageprøven i morgen... og jeg skal nok komme med en update, - får besked sent fredag (sagde hun i går), så alt efter hvad resultatet siger, giver jeg en update til jer hurtigst muligt.

til jer fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

babyMark

rigtig mange krydsede fingre for et godt resultat, og kan godt forstå at det er en svær ventetid!

Anmeld

24. april 2012

hekran

Babymor 44 skriver:

Åh, hvor det da luner med alle jeres  og   - tusinde tak

Jeg skal have lavet moderkageprøven i morgen... og jeg skal nok komme med en update, - får besked sent fredag (sagde hun i går), så alt efter hvad resultatet siger, giver jeg en update til jer hurtigst muligt.

til jer fra mig

Vi håber på at I får gode nyheder! Samtidig kan det uundgåeligt blive en fantastisk unge, når det nu er dig der er dets mor 

Håber virkelig på, at I får gode nyheder 

Anmeld

24. april 2012

Lotus86

Åhh...

Krydser alt hvad jeg kan, for at jeres lille spire er sund og rask, og selvfølgelig er den det

Anmeld

24. april 2012

maria_wlt

Kan godt forstå dit chok...

Håber det bedste for jeres nr 4..

Anmeld

24. april 2012

MMOGM

Babymor 44 skriver:

Er lige kommet hjem efter NF - og SUUUK - mit tal var 1:2 

Nakkefolden var 4 mm og jeg selv er 44, så det har selvfølgelig trukket en del ned

Bebsen var ellers livlig nok, vi hørte fin fin hjertelyd, men nakkefolden var altså "for stor"

Skal have lavet Moderkageprøve på onsdag og får svar inden weekenden - men hold da op, hvor er tiden lang... synes dagen til i dag var langt væk... og nu dette

Vi vidste jo godt vi lå i risikogruppen, men 1:2... DET havde vi nu ikke regnet med, det er liiige close nok

Sidder i selvynk med tårer i øjnene og irriterer mig over kvalme, halsbrand, brystspændinger - og synes det er svært at tænke "Der er 50% chance for et rask barn"... tænker lige så meget på at "Der er 50% risiko for et sygt barn" - ligger nemlig højt i alle risiko-tallene  

Det var bare et lille tiltrængt hjertesuk...

Øv, hvor jeg bare selv kender til det! 

Mine tal hed godt nok 1:87, men det er stadig meget højt! Kan huske hvor lange dagene var, men vi har fået svar på at vores barn var sundt og raskt.

Jeg krydser virkelig alt for jer! 

Selvfølgelig er der ikke noget galt med jeres lille baby 

Du får også en KÆMPE krammer herfra!! 

Anmeld

26. april 2012

GUSO

Babymor 44 skriver:

Er lige kommet hjem efter NF - og SUUUK - mit tal var 1:2 

Nakkefolden var 4 mm og jeg selv er 44, så det har selvfølgelig trukket en del ned

Bebsen var ellers livlig nok, vi hørte fin fin hjertelyd, men nakkefolden var altså "for stor"

Skal have lavet Moderkageprøve på onsdag og får svar inden weekenden - men hold da op, hvor er tiden lang... synes dagen til i dag var langt væk... og nu dette

Vi vidste jo godt vi lå i risikogruppen, men 1:2... DET havde vi nu ikke regnet med, det er liiige close nok

Sidder i selvynk med tårer i øjnene og irriterer mig over kvalme, halsbrand, brystspændinger - og synes det er svært at tænke "Der er 50% chance for et rask barn"... tænker lige så meget på at "Der er 50% risiko for et sygt barn" - ligger nemlig højt i alle risiko-tallene  

Det var bare et lille tiltrængt hjertesuk...

Føler med dig.. Har selv lige været møllen igennem med et tal på 1:24 fik også et kæmpe chok. Håber på godt svar til dig også... Kæmpe kram til dig..

Anmeld

26. april 2012

Vivian87

26. april 2012

VIPpigen

for at alt gik godt i går, og at i får positive svar i morgen...

Anmeld

27. april 2012

female

Stakkels jer!  Det må være en frygtelig ventetid. 

Krydser fingre for at den lille trods alt er rask. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.