Nf 1:2 - suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.109 visninger
49 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Babymor 44

Er lige kommet hjem efter NF - og SUUUK - mit tal var 1:2 

Nakkefolden var 4 mm og jeg selv er 44, så det har selvfølgelig trukket en del ned

Bebsen var ellers livlig nok, vi hørte fin fin hjertelyd, men nakkefolden var altså "for stor"

Skal have lavet Moderkageprøve på onsdag og får svar inden weekenden - men hold da op, hvor er tiden lang... synes dagen til i dag var langt væk... og nu dette

Vi vidste jo godt vi lå i risikogruppen, men 1:2... DET havde vi nu ikke regnet med, det er liiige close nok

Sidder i selvynk med tårer i øjnene og irriterer mig over kvalme, halsbrand, brystspændinger - og synes det er svært at tænke "Der er 50% chance for et rask barn"... tænker lige så meget på at "Der er 50% risiko for et sygt barn" - ligger nemlig højt i alle risiko-tallene  

Det var bare et lille tiltrængt hjertesuk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at i får et positivt svar om et par dage! Vh stine

Anmeld

23. april 2012

M (:

Åh, du får lige et kram og et par krydsede fingre herfra! Håber alt går godt..

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

23. april 2012

VNB

Babymor 44 skriver:

Nakkefolden var 4 mm og jeg selv er 44, så det har selvfølgelig trukket en del ned

Bebsen var ellers livlig nok, vi hørte fin fin hjertelyd, men nakkefolden var altså "for stor"

Skal have lavet Moderkageprøve på onsdag og får svar inden weekenden - men hold da op, hvor er tiden lang... synes dagen til i dag var langt væk... og nu dette

Vi vidste jo godt vi lå i risikogruppen, men 1:2... DET havde vi nu ikke regnet med, det er liiige close nok

Sidder i selvynk med tårer i øjnene og irriterer mig over kvalme, halsbrand, brystspændinger - og synes det er svært at tænke "Der er 50% chance for et rask barn"... tænker lige så meget på at "Der er 50% risiko for et sygt barn" - ligger nemlig højt i alle risiko-tallene  

synes du lige skal have et kram! 

det er godt nok ikke en sjov besked at få...  det er jo det man aller mest frygter ved NF. 

dog er der håb endnu! der er jo 50 % chance for at den lille fis er HELT rask! og hvorfor skulle det ikke lige gælder for jeres så 

men jeg kan godt forstå du er ked af det

jeg håber på det bedste! 

Anmeld

23. april 2012

babymus77

Krydser for positiv svar:-) Syns lige du sku vide da min søs var afsted, tastede de forkert!!! Men hun insisterede på omscan et andet sted, og de havde tastet forkert:-))

Anmeld

23. april 2012

Krussedulle

Babymor 44 skriver:

Puha, kan godt forstå at du måske ikke lige ved hvilket ben du skal stå på!

Jeg for at jeres lille spire er sund og rask!!

Anmeld

23. april 2012

Camillee

23. april 2012

pemiro

Jeg er sikker på i ligger i de 50% chance for er rask lille foster...

Anmeld

23. april 2012

Kay

krydser fingre for at prøven bliver med godt resultat.. og at tiden kommer til at gå hurtigt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.