Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Jamen dog .. hehe ... Nå altså det var så det.. du er heldig .. ... Men klager heller ikke over min, han holder bare sympati med mig og er lige så træt som mig når han kommer hjem.. Han siger han også er gravid .. haha Ej han laver da bestemt også noget.. det er der ingen tvivl om ..
Jamen dog .. hehe ... Nå altså det var så det.. du er heldig .. ... Men klager heller ikke over min, han holder bare sympati med mig og er lige så træt som mig når han kommer hjem.. Han siger han også er gravid .. haha
Ej han laver da bestemt også noget.. det er der ingen tvivl om ..
Lider han oz af morgenkvalme som min?
Det er lidt skægt når der er sympati over hele linien
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Det er dælme heller ik noget man skal tage for givet Der er stor forskel på mænd, tror det hjælper at min kæreste er vokset op med at det har været mor der var primær forældre og hans far har opført sig på en måde som han ALDRIG ønsker selv at blive
Det er dælme heller ik noget man skal tage for givet
Der er stor forskel på mænd, tror det hjælper at min kæreste er vokset op med at det har været mor der var primær forældre og hans far har opført sig på en måde som han ALDRIG ønsker selv at blive
sætter osse stor pris på det
det har helt sikkert også hjulpet..
Team Putte skriver: Lider han oz af morgenkvalme som min? Det er lidt skægt når der er sympati over hele linien
Haha dog ikke, men han spiser for 2 og er træt ..
Første gang forsvandt trætheden i uge 15-16 og kom igen i uge 30 ca.
Her anden gang er jeg nu i uge 30 og trætheden er stadig ik forsvundet. SUK!! Vh stine
Camillos skriver: hehe jeg forstod den godt vil bare ikke se i øjnene at jeg skal være så træt resten af livet for så får jeg da rynker før jeg bliver 25
hehe jeg forstod den godt vil bare ikke se i øjnene at jeg skal være så træt resten af livet for så får jeg da rynker før jeg bliver 25
Ha ha rynker er nu bare fortællingen om dit liv og alle de minder der hører med til det. Det er smukkere end en 90 årig der ligner en porcelænsdukke efter min mening
Får du dine vitaminer og jern og sørger du for at spise sundt? Ellers er det der du skal starte med at gøre noget.
Jeg døjede med træhed fra 6 - 9 uge og så er den lige startet igen her i uge 23.. Har været døjet med træhed når jeg har arbejdet lidt ekstra eller hvis jeg har en dag med mange ligamentsmerter, men ellers er jeg gået rimelig fri Men sørg for at sove, det hjælper ikke at kæmpe imod
Camillos skriver: Haha dog ikke, men han spiser for 2 og er træt ..
Hahaha!
Så hans mave kommer til at vokse som din med alt det mad
når ungen fylder 13 år siger mine vender med børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128