Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Line8700 skriver: Ved ikke hvornår den forsvinder, men jeg er kun 6 uger henne i dag, og min træthed har været der lige siden jeg testede positivt. (sådan ca)
Ved ikke hvornår den forsvinder, men jeg er kun 6 uger henne i dag, og min træthed har været der lige siden jeg testede positivt. (sådan ca)
jeg synes det er helt vildt man kan blive så træt ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Kroppen har brug for hvile når den laver baby! Herhjemme har min kæreste gennem hele graviditeten sagt: Hvis du sidder der på sofaen og laver baby, så svinger jeg lige støvsugeren og laver noget aftensmad
Kroppen har brug for hvile når den laver baby!
Herhjemme har min kæreste gennem hele graviditeten sagt: Hvis du sidder der på sofaen og laver baby, så svinger jeg lige støvsugeren og laver noget aftensmad
hehe ,, det er da en sød kæreste du har ! min siger bare : hvis du ikke orker det så lad vær. Så kan vi ordne det imorgen.. griner
Camillos skriver: Arj det var bestemt ikke pænt sagt.. !
Arj det var bestemt ikke pænt sagt.. !
Tror du misforstår mig - jeg mente som svar på dit indlægs overskrift Sådan er det at være gravid og med tanke om at dit barn for altid vil være i dit liv fra nu af, så er søvn bare en mangel
Camillos skriver: hehe ,, det er da en sød kæreste du har ! min siger bare : hvis du ikke orker det så lad vær. Så kan vi ordne det imorgen.. griner
Og det der imorgen bliver aldrig til noget vel?
Jah jeg elsker ham SÅ meget for at have så meget overskud når jeg intet har Sidder oz bare og bliver stresset over at se støv og rod der burde fjernes..
MortilElias2010 skriver: Tror du misforstår mig - jeg mente som svar på dit indlægs overskrift Sådan er det at være gravid og med tanke om at dit barn for altid vil være i dit liv fra nu af, så er søvn bare en mangel
hehe jeg forstod den godt vil bare ikke se i øjnene at jeg skal være så træt resten af livet for så får jeg da rynker før jeg bliver 25
Team Putte skriver: Og det der imorgen bliver aldrig til noget vel? Jah jeg elsker ham SÅ meget for at have så meget overskud når jeg intet har Sidder oz bare og bliver stresset over at se støv og rod der burde fjernes..
nemlig det der imorgen blir ikke til noget.. Fordi mænd ser ikke det støver eller roder .. de ser ikke rigtig opvasken og sådanne ting. De ser sådan noget småting som en pære der skal skiftes eller en bil der skal rengøres i stedet for.. haha .. .. Sådan er det at leve med dem.. men vi kan jo heller ikke leve uden hehe
Camillos skriver: nemlig det der imorgen blir ikke til noget.. Fordi mænd ser ikke det støver eller roder .. de ser ikke rigtig opvasken og sådanne ting. De ser sådan noget småting som en pære der skal skiftes eller en bil der skal rengøres i stedet for.. haha .. .. Sådan er det at leve med dem.. men vi kan jo heller ikke leve uden hehe
Sådan er de fleste mænd ja
Jeg er så heldig at have en der er arbejdsleder i et rengøringsfirma så det er primært ham der gør rent herhjemme Jeg laver mad, men han vil gerne være med så han tager ALT opvask der opstår mens jeg laver mad og efter maden, tager han af bordet og sætter i opvaskeren Sådan var det før jeg blev gravid og jeg sætter bestemt ik mindre pris på det efter
hvor sødt det kunne min mand sgu lære noget af
frk andreasen skriver: hvor sødt det kunne min mand sgu lære noget af
Har uden tvivl en fantastisk dejlig kæreste
Har nogle veninder der gerne vil sende deres mænd på opdragelses-kursus hos oz, skal jeg booke en tid til din mand?
Team Putte skriver: Sådan er de fleste mænd ja Jeg er så heldig at have en der er arbejdsleder i et rengøringsfirma så det er primært ham der gør rent herhjemme Jeg laver mad, men han vil gerne være med så han tager ALT opvask der opstår mens jeg laver mad og efter maden, tager han af bordet og sætter i opvaskeren Sådan var det før jeg blev gravid og jeg sætter bestemt ik mindre pris på det efter
WOW! ... Det må man sige... Du kan ikke lige sende lidt af hans gener i posten, så kan jeg putte lidt gener i pandekagerne og forkæle manden og håbe de virker bare lidt haha Så han får sådan en opvasketrang og rengørings trang det ville være rart! haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128