hvornår forsvinder den forbandede træthed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.716 visninger
40 svar
1 synes godt om
23. april 2012

Camillos

Ja idag har jeg så lagt en Kæææmpe bunke vasketøj sammen, det er så også det? 

Mangler stadigvæk at støvsuge og evt lave noget pandekager og støve lidt af... Klokken er 15.. men jeg er bare Sååå træt kan seriøst ikke slæbe mig igang. Sådan har det været siden uge 7 ca. er 14+4 nu og det stopper ikke 

Giv mig noget energi Please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Line8700

Ved ikke hvornår den forsvinder, men jeg er kun 6 uger henne i dag, og min træthed har været der lige siden jeg testede positivt. (sådan ca)

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Mangler stadigvæk at støvsuge og evt lave noget pandekager og støve lidt af... Klokken er 15.. men jeg er bare Sååå træt kan seriøst ikke slæbe mig igang. Sådan har det været siden uge 7 ca. er 14+4 nu og det stopper ikke 

Omkring uge 16 forsvandt mit, men nu i uge 32 er det kommet igen! Primært fordi jeg nu sover ELENDIGT

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

jeg er 15+3 idag og døjer os med træthed, men om det er fordi jeg har kvalme og kaster op ved jeg ikke..

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Omkring uge 16 forsvandt mit, men nu i uge 32 er det kommet igen! Primært fordi jeg nu sover ELENDIGT

Okay så der er heldigvis en mulighed for det forsvinder inden jeg skal føde.. det ville da være lækkert!.. for er godt nok træt af at være træt.. synes også det er pinligt jeg ikke orker de mål jeg har sat mig i hovedet dagen i forvejen ..

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg er 15+3 idag og døjer os med træthed, men om det er fordi jeg har kvalme og kaster op ved jeg ikke..

det tror jeg ikke .. jeg har ikke kvalme og kaster heller ikke op ... Jeg er bare møgtræt...  Synes jeg render som en zombie!

Anmeld

23. april 2012

MortilElias2010

Camillos skriver:

Aldrig  

Anmeld

23. april 2012

Camillos

MortilElias2010 skriver:

Aldrig  

Arj det var bestemt ikke pænt sagt.. ! 

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Okay så der er heldigvis en mulighed for det forsvinder inden jeg skal føde.. det ville da være lækkert!.. for er godt nok træt af at være træt.. synes også det er pinligt jeg ikke orker de mål jeg har sat mig i hovedet dagen i forvejen ..

Kroppen har brug for hvile når den laver baby!

Herhjemme har min kæreste gennem hele graviditeten sagt: Hvis du sidder der på sofaen og laver baby, så svinger jeg lige støvsugeren og laver noget aftensmad

Anmeld

23. april 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det tror jeg ikke .. jeg har ikke kvalme og kaster heller ikke op ... Jeg er bare møgtræt...  Synes jeg render som en zombie!

kender det godt, men her svinger det dog lidt   kun ind i mellem det er så slemt her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.