hvornår forsvinder den forbandede træthed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

frk andreasen

Team Putte skriver:

Har uden tvivl en fantastisk dejlig kæreste

Har nogle veninder der gerne vil sende deres mænd på opdragelses-kursus hos oz, skal jeg booke en tid til din mand?

ja tak det må du meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Team Putte

Camillos skriver:

WOW! ... Det må man sige... Du kan ikke lige sende lidt af hans gener i posten, så kan jeg putte lidt gener i pandekagerne og forkæle manden og håbe de virker bare lidt haha Så han får sådan en opvasketrang og rengørings trang det ville være rart! haha  

Skal jeg oz lige prale af at det primært er ham der vasker tøj oz?

Hvis vi finder ud af at dyrke hans gener så sender jeg gerne nogle til dig

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

frk andreasen skriver:

ja tak det må du meget gerne

Hehehe

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Skal jeg oz lige prale af at det primært er ham der vasker tøj oz?

Hvis vi finder ud af at dyrke hans gener så sender jeg gerne nogle til dig

haha ;D 

Jaeh Pral du bare, så kan vi andre kvinder ikke gøre andet end at savle på den anden side af skærmen og tænke ... hvordan opdrager vi vores mænd sådan

Altså kattebakken er no go når jeg er gravid så den må han ordne! Vasketøjet er jeg også fritaget for fordi jeg ikke må bære for tungt ned i kælderen (grundet tidligere aborter, og blødning i denne graviditet også )

Ellers gør jeg det andet .. engang imellem hjælper han dog til

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

Camillos skriver:

haha ;D 

Jaeh Pral du bare, så kan vi andre kvinder ikke gøre andet end at savle på den anden side af skærmen og tænke ... hvordan opdrager vi vores mænd sådan

Altså kattebakken er no go når jeg er gravid så den må han ordne! Vasketøjet er jeg også fritaget for fordi jeg ikke må bære for tungt ned i kælderen (grundet tidligere aborter, og blødning i denne graviditet også )

Ellers gør jeg det andet .. engang imellem hjælper han dog til

Kattebakker tager han oz trods der ingen fare er når man har indekatte

Marsvinet og ilderen tager han oz, det er nemmest når man nu allerede ER i gang, som han selv siger

Pas på med savleriet, det er ik godt for computeren  Det bedste af det hele er nok at jeg slet ik har opdraget ham til noget af det.. Han gør det HELT af sig selv, men hvis han så har en dag hvor han ik gider, så er det oz helt iorden med mig Og så hjælper jeg selvfølgelig hvis jeg har energi til det

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

Team Putte skriver:

Hehehe

noget sødt min mand gør.

han bære altid poserne og andre tunge ting uanset om jeg er gravid eller ej.

og han kommer ud på toilettet med et glas koldt vand om morgnen når jeg snakker med ulrik så jeg får noget ned så det ikke gør så ondt at kaste op har han gjort i alle graviditeterne oog han køre gerne sent om aftnen hvis jeg lige pludselig får en vild træng til noget sjovt af en art ...

han kan godt hvis han vil

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Kattebakker tager han oz trods der ingen fare er når man har indekatte

Marsvinet og ilderen tager han oz, det er nemmest når man nu allerede ER i gang, som han selv siger

Pas på med savleriet, det er ik godt for computeren  Det bedste af det hele er nok at jeg slet ik har opdraget ham til noget af det.. Han gør det HELT af sig selv, men hvis han så har en dag hvor han ik gider, så er det oz helt iorden med mig Og så hjælper jeg selvfølgelig hvis jeg har energi til det

Jamen dog .. hehe ... Nå altså det var så det.. du er heldig .. ... Men klager heller ikke over min, han holder bare sympati med mig og er lige så træt som mig når han kommer hjem.. Han siger han også er gravid .. haha

Ej han laver da bestemt også noget.. det er der ingen tvivl om ..

Anmeld

23. april 2012

Camillos

frk andreasen skriver:

noget sødt min mand gør.

og han kommer ud på toilettet med et glas koldt vand om morgnen når jeg snakker med ulrik så jeg får noget ned så det ikke gør så ondt at kaste op har han gjort i alle graviditeterne oog han køre gerne sent om aftnen hvis jeg lige pludselig får en vild træng til noget sjovt af en art ...

Jamen dog ... Jeg skal lokke min mand lidt, men for det meste lykkes det også at få ham ned at handle en sodavands is eller andet om aftenen.. og han bærer poserne for mig nu hvor jeg er gravid så det er skønt. 

Jeg hilser ikke på ulrik heldigvis..

Anmeld

23. april 2012

Team Putte

frk andreasen skriver:

noget sødt min mand gør.

Det er dælme heller ik noget man skal tage for givet

Der er stor forskel på mænd, tror det hjælper at min kæreste er vokset op med at det har været mor der var primær forældre og hans far har opført sig på en måde som han ALDRIG ønsker selv at blive

Anmeld

23. april 2012

frk andreasen

Camillos skriver:

Jamen dog ... Jeg skal lokke min mand lidt, men for det meste lykkes det også at få ham ned at handle en sodavands is eller andet om aftenen.. og han bærer poserne for mig nu hvor jeg er gravid så det er skønt. 

Jeg hilser ikke på ulrik heldigvis..

de kan godt når de vil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.