Tyk eller tynd sengerand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

AnnaK89

132319 skriver:

Præcis og så er der jo mange farver i, så alverdens sengetøj passer til

Jeg har vendt den med blomsterne indad men overvejer faktisk at vende den om da de er så fine

Ja det er der nemlig Man er jo helt fra den når man skal vælge ting til børneværelset - der er såååå mange fine ting  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

modesty

Det kommer an på hvordan du vil bruge den. Hvis du vil have baby ligende i tremmesengen fra nyfødt, vil jeg nok sige tyk. Hvis du vil have baby liggende i liften de første måneder, vil jeg sige tynd.

Min dreng ELSKER at ligge og sprede sig. De første måneder var det rigtig fint med trygheden i den trange lift, men da han kom over i tremmesengen omkring de 3 mdr. nød han at ligge og fylde med armene ud til begge sider :-)

Anmeld

22. april 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ja, Julia får også bundet den op engang imellem og ligger med hovedet imellem sengeranden og tremmerne - hvilket også resulterer i en bule i panden engang imellem  

Men skrev også lige til TS at hun bør købe den tykke, for den er jo i hvert fald god i starten - bliver hun træt af den senere hen kan hun jo skifte den ud. Hvis ikke, så beholder hun den jo bare  

Ja du har nok ret De tykke er også bare voldsomt dyre i forhold til de tynde! Det var det afgørende da vi købte den første

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

LunaLykke skriver:

Min datter slår "tit" hovedet, men ikke særlig voldsomt. Og når de når den alder, hvor de slår hovedet på sengen, der er de så småt ved at være vant til at få knubs i ny og næ  

Men synes du skal købe den tykke, for den ER bedst når de er små. Vi havde en vugge, derfor var det ikke aktuelt for os

Jeg er efterhånden også overbevist om at det bliver den tykke

Men ja, du har nok ret i at de har prøvet lidt af hvert til den tid

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

Ka+Ma=Be skriver:

Lige præcis! Når Benjamin ligger på maven, knalder han hovedet ind i tremmerne med den tynde (den er 20 cm høj, hvor den anden er 30 cm høj) Det gør liiige en forskel

Ja det kunne jeg forestille mig

Tusind tak for svar - det bliver en tyk, har jeg bestemt mig for

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

modesty skriver:

Det kommer an på hvordan du vil bruge den. Hvis du vil have baby ligende i tremmesengen fra nyfødt, vil jeg nok sige tyk. Hvis du vil have baby liggende i liften de første måneder, vil jeg sige tynd.

Min dreng ELSKER at ligge og sprede sig. De første måneder var det rigtig fint med trygheden i den trange lift, men da han kom over i tremmesengen omkring de 3 mdr. nød han at ligge og fylde med armene ud til begge sider :-)

Umiddelbart, så kommer hun til at sove hos os fra nyfødt

Men vil gerne, at hun kan tumle rundt i sengen uden at slå hovedet, så det bliver den tykke, da den må beskytte bedst med slag

Anmeld

22. april 2012

lycly

Ka+Ma=Be skriver:

Ja du har nok ret De tykke er også bare voldsomt dyre i forhold til de tynde! Det var det afgørende da vi købte den første

Det er de nemlig! Også derfor vi startede med at købe den tynde - og så fik vi aldrig taget os sammen til at købe den tykke

Anmeld

22. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Synes også den er vildt sød

Uhhh kan da slet ikke vælge nu

Nej kan jeg godt forstå.. For mig stod valget mellem de to her.. Men valgte uglerne så nu ska der hækles ugler til at hænge i senge himmelen også ska jeg ha et wallsticker med ugler jeg har set og en ugle uro
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Nej kan jeg godt forstå.. For mig stod valget mellem de to her.. Men valgte uglerne så nu ska der hækles ugler til at hænge i senge himmelen også ska jeg ha et wallsticker med ugler jeg har set og en ugle uro

Jeg er selv helt vildt med uglerne

Og tror det bliver rigtig fedt, det du får lavet  

Det er så svært at vælge, for kan også super godt lide blomsterne

Anmeld

22. april 2012

Janni.

Vi startede ud med den helt tykke sengerand, sengeformindskeren og var rigtig glade for den. Det er først 2 mdr siden cirka at vi skiftede den ud til en lidt tyndere (men stadig tyk) sengerand. 

Og stod det til Silas, så havde han sikkert kunne nøjes med den første. Det virkede som om det passede ham vel med den helt tykke rand, men da han kunne stille sig op på den og lave ulykker, måtte vi skifte den ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.